Gå til innhold

Typen er ofte muggen - vil ikke si hvorfor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så uendelig frustrert! Typen min har en tendens til å bli i veldig dårlig humør/sint og irritert, men han vil sjelden si hvorfor. Hvis jeg spør sier han alltid at han ikke vil snakke om det nå. Det er i utgangspunktet greit nok, men hvis jeg spør neste dag så blir han sint for at jeg tar det opp når han endelig har blitt i godt humør. Det er ikke hele tiden selvfølgelig, men litt for ofte til at jeg føler jeg kan la det gå. Han stenger meg bare ute, uten å gi meg muligheten til å fikse problemet. Han blir utrolig sint hvis jeg prøver å pushe på hva som er feil. Jeg vet at jeg nok har mye ved meg selv som kan bli bedre, men han gir meg jo ikke muligheten! Jeg blir bare sittende og må holde ut med at han er muggen. Jeg føler at jeg ikke orker mer, men vi er gift, og jeg skiller meg så absolutt ikke for noe av lite. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal klare å fikse det. Hater å se at han ikke har det bra, uten at jeg får hjulpet, hvertfall når jeg vet at jeg er grunnen... Huff, måtte bare få en liten utblåsning.

Anonymous poster hash: e0a0c...4c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnslig oppførsel av ham. Har en sånn liten furteunge her også, og jeg blir lei av å mase, derfor lar jeg ham furte når han er sånn. Det blir jo ikke hurra-stemning av det, men hva kan jeg gjøre? Har som regel en anelse om hvorfor han gutter også, og det er uten unntak for drittbagateller. Jeg har aldri begått noe overtramp, og gjør min del av arbeid inne og ute, så furtingen er ikke berettiget, en gang.

Hvis du vet noe om hvorfor han furter og det faktisk er en grunn så kan du jo ta opp temaet for egen maskin.

Anonymous poster hash: eea85...9a6

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å oppbevar han et sted med lav luftfuktighet. Og vask han oftere, men pass på at han blir helt tørr etterpå.

Anonymous poster hash: dc10a...76e
  • Liker 6
Gjest Genic
Skrevet

Det trenger jo ikke å ha noe med deg å gjøre, kanskje han bare er humørsyk.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det skjer ting i livet hans som du ikke vet om, som gjør at han blir i dårlig humør?

Anonymous poster hash: 7351f...7c1
AnonymBruker
Skrevet

Mensen.

Anonymous poster hash: d32f4...0d5

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er så uendelig frustrert! Typen min har en tendens til å bli i veldig dårlig humør/sint og irritert, men han vil sjelden si hvorfor. Hvis jeg spør sier han alltid at han ikke vil snakke om det nå. Det er i utgangspunktet greit nok, men hvis jeg spør neste dag så blir han sint for at jeg tar det opp når han endelig har blitt i godt humør. Det er ikke hele tiden selvfølgelig, men litt for ofte til at jeg føler jeg kan la det gå. Han stenger meg bare ute, uten å gi meg muligheten til å fikse problemet. Han blir utrolig sint hvis jeg prøver å pushe på hva som er feil. Jeg vet at jeg nok har mye ved meg selv som kan bli bedre, men han gir meg jo ikke muligheten! Jeg blir bare sittende og må holde ut med at han er muggen. Jeg føler at jeg ikke orker mer, men vi er gift, og jeg skiller meg så absolutt ikke for noe av lite. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal klare å fikse det. Hater å se at han ikke har det bra, uten at jeg får hjulpet, hvertfall når jeg vet at jeg er grunnen... Huff, måtte bare få en liten utblåsning.

Er sikkert noe på jobben gjerne. men utrolig frustrerende at han ikke vil dele det med deg. Er jo ikke kjekt for deg at han bare går rundt og er sur.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være noe annet, men som regel gir han inntrykk av at det er meg som er problemet... Er ofte humørsyk selv, men (prøver) å bare si ifra at jeg ønsker å være litt for meg selv, og at det ikke har noe med han å gjøre. Hvis det derimot er hans "skyld" sier jeg jo ifra. Synes det er dumt at han er sånn, men alle har jo sine ting. Vet bare hvor kjipt han har det når det blir sånn, og vil jo gjerne fikse det! Pluss at dagen min også blir helt ødelagt...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kan jo være noe annet, men som regel gir han inntrykk av at det er meg som er problemet... Er ofte humørsyk selv, men (prøver) å bare si ifra at jeg ønsker å være litt for meg selv, og at det ikke har noe med han å gjøre. Hvis det derimot er hans "skyld" sier jeg jo ifra. Synes det er dumt at han er sånn, men alle har jo sine ting. Vet bare hvor kjipt han har det når det blir sånn, og vil jo gjerne fikse det! Pluss at dagen min også blir helt ødelagt...

ikke for å skape drama men... Virker nesten som han skjuler noe?..

AnonymBruker
Skrevet

ikke for å skape drama men... Virker nesten som han skjuler noe?..

Kan jo ikke vite helt sikkert, men tror ikke det. Han blir irritert på meg hvis han har gjort noe dumt også, men tviler på at han er utro :) Han har gjort noe ditt før, og det merka jeg fort ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å gi grei beskjed om at enten forteller han hva det er, eller så kommer DU til å bli sur. Du kan ikke være i et forhold med en gretten gubbe som ikke kan å kommunisere. Får du ikke noe ut av han er det bare å svare igjen med samme mynt.

Anonymous poster hash: aff04...2b2
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan gir han inntrykk av at det er du som er problemet? Har han sagt noe, eller bare tror du det?

Kanskje han ikke vet hvorfor han er sur?

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg kaller det der for ¨mansen¨.

Menn liker ikke å prate om problemer. Dem vil helst ordne opp i ting selv.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg kaller det der for ¨mansen¨.

Menn liker ikke å prate om problemer. Dem vil helst ordne opp i ting selv.

da får de pika meg fikse det da istedet for å surke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...