AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har arr på armen etter selvskading. Er helt ferdig med det, og hater å se det. Nå vil jeg tatovere over for at jeg kan tørre å gå uten genser hele tiden. Er det noen som vet hvordan det blir ? Andre som har gjort det? Anonymous poster hash: 47de0...61d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har arr på armen etter selvskading. Er helt ferdig med det, og hater å se det. Nå vil jeg tatovere over for at jeg kan tørre å gå uten genser hele tiden. Er det noen som vet hvordan det blir ? Andre som har gjort det?Anonymous poster hash: 47de0...61d Hvis arret er stort kommer du til å føle det når du tar på tatoveringen,uansett. Et arr kan ikke fjernes. Synes ikke du skal ta tatovering bare fordi du vil dekke over arret ditt..Anonymous poster hash: 075fe...842
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Spør en seriøs tatovør. Lykke til Anonymous poster hash: 16516...567
Gjest Tris Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Hvis du ser her så kan du se at tatovering over et arr kan bli ganske fint. Selvfølgelig spørs det hvor stor tatovering du skal ha. https://www.google.no/search?q=tattoos+over+scars+before+and+after&rlz=1C1SVED_enNO436NO436&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=BfJjU5-PI5KkyAP1sYGICA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=705 Endret 2. mai 2014 av Tris
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Hvis arret er stort kommer du til å føle det når du tar på tatoveringen,uansett. Et arr kan ikke fjernes. Synes ikke du skal ta tatovering bare fordi du vil dekke over arret ditt..Anonymous poster hash: 075fe...842 Jeg vil jo ha tatovering. Men tenkte jeg kunne ta over arrene. De er ikke sånn veldig store, og dype. Men er veldig mange. Og er så lei av å ikke kunne gå uten genser osv på sommeren. Anonymous poster hash: 47de0...61d
Gjest Blomst83 Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har en tatovering over arr,og det gikk greit
Gjest Pheel Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Finner du en veldig god tattovør så skal det gå fint, men vær nøye for det er det er ikke lett.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 velg din tattovør med omhu! å sjekk ut de forskjellige og hør på deres synspunkter så kommer det ann på hva slags tatovering du vil ha da. er det mange "striper" over hverandre så sier det seg selv at en med stor og "ensformig" flate ikke vil bli bra, men derimot om du skulle tatovert gress (ikke ta den ideen seriøst) så vil da arrene gå litt mer i ett med tatoveringen Anonymous poster hash: 89a08...f8e
Gjest Achlys Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har tatovert over arr, og det ble fint det.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 kan dere som har tatovert over arr, legge ut bilde? hvis dere vil Anonymous poster hash: 47de0...61d
Gjest Kim Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Det kan bli bra, men det krever mye av den som tatoverer, så du bør nesten finne en som har erfaring med slikt. kanskje det kan lønne seg å ta et par behandlinger med laser først, for å gjøre arrene mindre og glattere, det spørs helt på dypben og hvor mye arrvev det er og hva tatovøren mener er forsvarlig.
Brimi Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 Jeg synes ikke at du skal ta tatovering over arrene for å kunne gå uten genser. Selv om du vil ha en tatovering uansett. Det er hardt, men du bør prøve å "lære" deg å vise arrene dine. Jeg selv ser på mine arr som kunst på samme måte som en tatovering. På en måte, drar det ikke helt ut. De forteller en historie, akkurat det samme som en tatovering gjør. 1
Minya Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Det kommer også veldig an på arrenes tekstur og fysikk om det er mulig å tatovere over dem. Noen arr er umulige å tatovere over, rett og slett fordi underhuden er så skadet at arret ikke vil ta til seg fargen, mens andre arr blir alt fra lett til helt skjult under en tatovering. Ta kontakt med en god tatovør og gå rett på sak. Spør om arrene kan tatoveres over, om tatovøren har gjort lignende jobber før og om resultatene har vært bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå