Rotemor Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Har dere noen gode tips for å skape en koselig atmosfære ute? Det har kommet mange typer solcelledrevne lamper. Dette tenker jeg på å kjøpe noen av. Erfaring? Fungerer det egentlig? I tillegg tenkte jeg å prøve litt etnisk stil; sterke farver på puter og mye tekstiler. (indiska) Bambusrør som levegg tenker jeg også er fint.. Du?
Sunshine Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg drømmer om en pergola med vanntett duk på toppen som kan trekkes tilbake hvis man ønsker sol. Jeg tenkte henge opp lette gardiner inni for å gjøre det lunere. I tillegg ønsker jeg meg en murt peis.
Rotemor Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2014 Gardiner har jeg også tenkt på. Pergola; er det sånn rund sofa? Naboen har det, Veldig koselig å krype opp i. Jeg har også lyst på et par store "baggy's". Kjempestore puter man kan slenge seg i.
Sunshine Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Nei en Pergola er en takkonstruksjon. http://www.patioproductions.com/blog/design/pergola-gazebo-pavilion/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå