Gå til innhold

Seriøs blingsing

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten i hue i dag....

Dette tør jeg ikke annet enn være anonym på. :oops:

Jeg var inne på bryllupsforumet og kom til min forskrekkelse over en tråd som het "dildoforslag?Hjelp!!"......Etter å ha satt kaffen i vrangstrupen og blunket heftig et par ganger så jeg jo at jeg hadde lest alvorlig feil. Det stod faktisk DIKThjelp.....Rett nok er jeg sliten i hue i dag, og sulten fordi det er en stund siden sist, men at det var SÅ ille med meg nå! :oops: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus
Dette tør jeg ikke annet enn være anonym på. :oops:

Jeg var inne på bryllupsforumet og kom til min forskrekkelse over en tråd som het "dildoforslag?Hjelp!!"......Etter å ha satt kaffen i vrangstrupen og blunket heftig et par ganger så jeg jo at jeg hadde lest alvorlig feil. Det stod faktisk DIKThjelp.....Rett nok er jeg sliten i hue i dag, og sulten fordi det er en stund siden sist, men at det var SÅ ille med meg nå! :oops: :-?

En klassisk freudiansk slipp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sliten i hue i dag....

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Og det er ikke engang noe hjelp i at det er fræddan...Skal ikke treffe typen før i morgen. Men da.......! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2:

Ikke greit det der... Tekst-TV for meg er et mareritt på den måten! Dere aner ikke hvilke freidige overskrifter som finnes der (i mitt hode altså...)! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sliten i hue i dag...
:ler: Godt det er flere...! Mitt beste/verste eksempel er noe jeg hørte på radio en gang. Det var en sang som het "Ole og Ali", men jeg kunne ha sverget på at de sang om "horene på Bali" ....... :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Sissel Kyrkjebø synger en sang som heter innderst i sjelen ..jeg fikk det til å bli innderst i skjeden første gang jeg hørte den......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...