Gå til innhold

Inspirert av "170 idealvekt?" tråden. Hvilken strl bruker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ser at vekt fordeles ekstremt ulikt og at en på 1.70 og 50 kg kan se større ut en enn med samme høyde og 70 kg.

Så, hva bruker dere i størrelse? Og hvilken vekt har dere?

Anonymous poster hash: f8430...2f6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk plutselig ned et par størrelser og gikk ikke ned i noe vekt, trente heller ikke noe eller noe sånt. Veide 56 hele tiden

Anonymous poster hash: c4f49...075
AnonymBruker
Skrevet

Kan svare for meg selv:

1.71 og bruker XL i klær. Rundt 42/44-46 i overdeler og L/Xl i bukser (leggings, bukser med strikk i livet)

Anonymous poster hash: 55b08...c66
AnonymBruker
Skrevet

Kan svare for meg selv:

1.71 og bruker XL i klær. Rundt 42/44-46 i overdeler og L/Xl i bukser (leggings, bukser med strikk i livet)

Glemte vekta. Er 110 kg.

AnonymBruker
Skrevet

173 cm, 52 kg, small i overdeler go str. 27 i bukser.

Anonymous poster hash: 6af81...4dd
AnonymBruker
Skrevet

og*

Anonymous poster hash: 6af81...4dd
Skrevet (endret)

169cm, 67kg og utrent for tiden. Kan veksle mellom 65 og 69kg og merker forskjell på klærne bare mellom de kiloene. Str. medium/38-40, 30" i jeans.

Endret av Mari*Nade
Skrevet

168cm og 58kg ca. Bruker 34/36i bukser og xs/s i overdeler :-)

AnonymBruker
Skrevet

170, rundt 65 kg.

Str 36-38/27-28" i bukser, Medium/Large i overdeler

Anonymous poster hash: 2762c...ae0

AnonymBruker
Skrevet

170 cm 84 kg 40-42 i bukser og M i overdeler.

Her legger alt seg på rumpa :S :P

Anonymous poster hash: a0b73...bd6
Skrevet

157, tror jeg veier rundt 61-63 kg. Bruker M/27-28 i bukser og M/L i overdeler. Har store pupper som gjør at å kjøpe overdeler er et herk av en annen verden.

Skrevet

170 cm, ca. 70 kg, medium eller str 38 i bukser, 28/29 tommer. 36/38 i overdeler.

AnonymBruker
Skrevet

170 cm, 53 kg, str. 26 i jeans og ellers 34 og XS.

Anonymous poster hash: 3e256...2db
AnonymBruker
Skrevet

185 og 77 kg. Bruker L/XL, 42/44 og 34 livvide og 36 i lengde på jeans.

Anonymous poster hash: 1ac28...a97
AnonymBruker
Skrevet

Ante meg denne tråden kom :fnise:

170, 65kg og XXL i topper...:\ 32 tommer i bukser.

Anonymous poster hash: 5f8a7...a9e
Skrevet

165 cm høy, 75 kg, 10-15 kg overvekt (anser meg selv med min høyde og kroppsfasong som normal når jeg passer i str 38), bruker str 42 (L/XL) i bukser, 40-42 (M/L) i topper.

Her legger fettet seg på magen, armene og puppene. Sliter med trange gensere i armene, stramme skjorter over puppene, og bukser er nesten umulig fordi rumpa ikke er så stor, så de blir slaskete om de skal passe i livet. ;)

Gjest Ingaborga
Skrevet

168 cm, har nettopp rundet 60 kg. Bruker s-m i bukser(kan ikke den tall-strl min), og xs-m i overdeler og kjoler :)

Vil legge til at jeg trener en del styrke og kondis, og har gått opp 3,5 kg i ren muskelmasse siden jeg begynte med trening igjen i januar, og den buksestørrelsen er fra da jeg kjøpte svarte bukser på bikbok for noen uker siden, og bikbok har som kjent veldig små størrelser :)

Gjest Pheel
Skrevet

170, 55 kg. Er som regel en S.

Eneste ordentlige jeansen jeg bruker (mest de som det bare står S på altså), er 24 og skikkelig tight.

Gjest melonly
Skrevet

Er 1,68, og veier 65 kg. Jeg bruker xs i topper og m i bukser!

Skrevet (endret)

cm: 153, vekt 40 kg og bruker xxs i bukser og xs i gensere (som oftest, å ta utgangspunkt i klesstørrelse sier heller ikke nødvendigvis noe om en kropp,) jeg bruker str 38 i Bjørn borg boxere f.eks.

Størrelser på klær i dag er noe ymse. F. eks kan en str S være større hos noen merker enn en str M

eller til og med str L

Det har vist seg at hos flere merker er størrelse S større enn str large hos andre.

f.eks http://minmote.no/#!/artikkel/22908781/derfor-er-det-saa-vanskelig-aa-finne-riktig-stoerrelse

Om man bruker My galery ser en at alle bærer vekten forskjellig... alle som har en bmi på 22 ser forskjellig ut nettopp fordi vi er skapt forskjellig. Det er ikke naturlig at en kalv sammenligner seg med et marsvin. Jeg skjønner ikke hvorfor vi prøver så desperat å være lik alle andre, ingen hund blir deppa om de ser en annen hund som er lengre eller har mer pels, eller kortere haler eller what not, kun mennesker skal sammenligne seg med andre og skal for all del ha samme høyde, samme vekt, samme størrelse i klær og ha samme kroppsbygning.

Således er vel kyr, hunder, katter, marsvin, ja selv maur smartere enn oss fordi de gir fullstendig blaffen i denne ubetydelige sammenligningen.. De bare lever sitt liv uten denne bekymringen...

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...