AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hadde et VELDIG stygt brudd med en gift mann for ca. to år siden. Jeg avslørte at han var utro, fordi jeg var sint og såret da det tok slutt. Han repliserte med å anmelde meg for trakassering..... Saken ble henlagt og alt det der. Men likevel, jeg sitter igjen med et hull i hjertet etter dette. Vet at jeg var slem som avslørte ham, men han anmeldte meg som om det ikke gjorde noenting. Iblant tenker jeg på å skrive en sms til ham, hvor jeg sier at han såret meg veldig, at jeg ikke forstår at han kunne gjorde noe slikt mot meg. Vil bare at han skal vite at gjorde vondt, at det såret meg på ordentlig. Det er kanskje en dum ide, men er det noen som har gjort noe lignende? Føler at jeg på en måte trenger å gjøre det, for å få en slags "closure" etter all denne tiden. Anonymous poster hash: 4ddaf...dd1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Nei, hold deg bare unna ham. Anonymous poster hash: c6000...d76 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Du burde virkelig gå videre.. Anonymous poster hash: 42ec4...adc 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Jeg ville ikke sendt han sms. Anonymous poster hash: 61e67...e34 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Nei herregud, hold deg unna. Han vet du er såret, han forstår jo at det er grunnen til at du fortalte det til kona. Du må gi deg selv "closure" - sett en strek over det. Anonymous poster hash: c5b0a...47d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Nei, det er det siste du skal gjøre. Gå videre. Anonymous poster hash: 37ee9...edb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Om du føler trang til å skrive til ham, så skriv et langt håndskrevet brev. Putt det i en konvolutt, skriv på adressen hans, og når det er klart til å legges i postkassen brenner du det. Forhpentligvis vil du da få følelsen av closure. Anonymous poster hash: 61b4d...a23
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Veldig lite lurt å sende noe som helst. Hvorfor er det veldig lite lurt? Kan han anmelde meg (igjen) da mener du? Anonymous poster hash: 8a0ff...cc0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Det er to år siden. Let it go! Anonymous poster hash: 5116c...9f2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Det er to år siden. Let it go!Anonymous poster hash: 5116c...9f2 Jeg har jo ikke hatt noe kontakt med han på disse to årene, og vil ikke engang møte ham igjen, vil ikke se ham. Men det han gjorde har såret meg så dypt, at jeg vil han skal vite det, at han skal kjenne på hvor urettferdig og slem han var. Anonymous poster hash: 8a0ff...cc0
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Du er tilbake? Du er lærer og trakasserte en gift mann som truet med å anmelde deg for voldtekt? Du er tidenes største troll hvis du er henne 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Om du skal skrive til ham, så bør det være en unnskyldning siden du sladret til kona. Utrolig frekt gjort av deg. Anonymous poster hash: e7267...c7f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Kødder du? Voldtekt? Nei, ikke noe voldtekt inne i bildet her. Anonymous poster hash: 8a0ff...cc0
Gjest Heartbeat Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Gå videre, du vil mest sannsynlig få blod på tann igjen etter å ha sendt sms. Svarer han ikke på den, blir du irritert og sender en ny etter ei stund. Så er du på den karusellen igjen. Dont go there!
Gjest Heartbeat Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Du er tilbake? Du er lærer og trakasserte en gift mann som truet med å anmelde deg for voldtekt? Du er tidenes største troll hvis du er henne Dette MÅ være samme, tenkt jeg og
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 Om du skal skrive til ham, så bør det være en unnskyldning siden du sladret til kona. Utrolig frekt gjort av deg. Anonymous poster hash: e7267...c7f Nå vil vel de fleste oppegående mennesker si at det er 1000 ganger verre å anmelde noen for trakassering som hevn enn å avsløre utroskap.... Anonymous poster hash: 8a0ff...cc0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Gå videre, du vil mest sannsynlig få blod på tann igjen etter å ha sendt sms. Svarer han ikke på den, blir du irritert og sender en ny etter ei stund. Så er du på den karusellen igjen. Dont go there! Kanskje det kan være fristende, men det jeg vil er jo å få fortalt ham hvor dypt han såret meg, hvor galt og slemt det hele var. Anonymous poster hash: 8a0ff...cc0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #19 Skrevet 2. mai 2014 Jeg var i forhold med e* som drev psykisk misshandling. Jeg ble og bedratt og dumpet på verst mulig måte. I starten skrev jeg på datan...men sendte aldri i starten. Fikk sortert tankene... Noen ganger senere skjedde det at disse ble sendt når ting hopet seg opp. Aldri noe svar...aldri noen forklaring eller beklagelse for noe. Vil jo at h*n skal forstå hvor vondt det var jeg og. Få en avslutning på ting. I mitt tilfelle ligger det nok ikke noe ønske om å gi det. En må nok bare gå videre, akseptere at det ikke skjer. Det er fælt men...Anonymous poster hash: bbef9...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå