Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du og din kjæreste/samboer/mann/kone matchende/like tattoos?

Altså noe dere har tatt sammen?

Hva er det?

Anonymous poster hash: 08a7e...9c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanten min og mannen har evighetstatovering under gifteringen :)

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Sorry høres romantisk ut men ikke noe jeg kunne gjort. Hadde min kjæreste falt fra hadde hun faktisk ønsket at jeg fant meg en ny dame. Da er det dårlig stil å ha tattis av gamlekjærligheten... Innlegget er ikke rettet mot Pompom... man velger selv :)

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Sorry høres romantisk ut men ikke noe jeg kunne gjort. Hadde min kjæreste falt fra hadde hun faktisk ønsket at jeg fant meg en ny dame. Da er det dårlig stil å ha tattis av gamlekjærligheten... Innlegget er ikke rettet mot Pompom... man velger selv :)

Ser tankgangen. Og enig i at man velger selv. Prøver ikke å selge det til deg, bare forklare mitt syn. :)

Hvis jeg skulle dø fra mannen min håper jeg virkelig at han finner kjærlgheten med en ny dame, som tar vare på han og barna våre. (Hvis det skulle bli slutt mellom oss er det ikke så farlig.. :fnise:)

Men uansett hva som skjer er jeg fortsatt en del av livet hans, og han en del av livet mitt. Vi er gift og har barn sammen.

Vi har ikke tenkt å tatovere navn eller ansikt eller noe slikt. Men noe vi vet er for hverandre.

Og ja, helt ening.. Det er (høres) romantisk ut. :rodmer:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Heldigvis står det ikke noe, bare en tegning vi tegnet selv, som betyr noe for oss, men ingen andre :) Vi er ikke sammen mer, men angrer ikke på tatoveringen. Den er et minne fra hvor jeg var i livet da, en del jeg ikke kan slette uansett. Så nå er den et koselig minne :)

Anonymous poster hash: 10a2b...3e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du og din kjæreste/samboer/mann/kone matchende/like tattoos?

Altså noe dere har tatt sammen?

Hva er det?

Jeg har ingen...Mannen min derimot har navnet mitt tatovert ved siden av snoppen. Han var utro mot meg og tok den for å bevise at det aldri ville skje igjen. Skjønner ikke hva han tenkte på da men...

Anonymous poster hash: d93a7...aed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fler?

AnonymBruker
Skrevet

Vet av et par som har fire like tatoveringer. To på fingrene (hvor den ene er en diamant på ringfingeren), en på håndbaken og en på leggen.

Anonymous poster hash: 547a8...f81

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har ikke en eneste tatovering, men vet om et par hvor begge har tatovert hverandres navn, sitt eget og ungene sine navn og fødselsdatoer på armene. Det ser jo bare teit ut med sitt eget etternavn tatovert opp over hele armen. Redd for å glemme det? :P
På toppen av det hele, har han tatovert halve ansiktet og hele halsen også. Forferdelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen...Mannen min derimot har navnet mitt tatovert ved siden av snoppen. Han var utro mot meg og tok den for å bevise at det aldri ville skje igjen. Skjønner ikke hva han tenkte på da men...

Hææ? Seriøst? :fnise: Han kan da være utro igjen selv om han tattoverte snappen. Hvem studerer kuken når lyset er dempet liksom.

Anonymous poster hash: 9337b...a20

Skrevet

Nei det har vi ikke, og vi kommer heller aldri til å gjøre det. Vi synes begge det er en skikkelig dum ting å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

For meg virker det ikke mye mindre "usmart" enn å tatovere navnet til kjæresten.

"Hva om det blir slutt? hva vil den nye kjæresten si?" stopper mange fra å tatovere navn.

Å vite selv at partatoveringen var en greie man hadde med eksen, ville vært ubehagelig for meg, selv om den nye ikke hadde visst....

Man skal ikke gå rundt å tenke på at et forhold kan ta slutt, men veeldig mange gjør det, samme hvor happy man er i lange tider.

Anonymous poster hash: 7b370...bac
Gjest Tris
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å ha en tatovering, men ikke par-tatovering. Jeg ville ikke likt å ha et fysisk minne på kroppen dersom det evt ville blitt slutt med en kjæreste.

Skrevet

Høres ut som en mann som har tatt TO virkelig dårlige valg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke det store problemet med å ha et fysisk minne på kroppen av min mann, jeg har da tre fysiske levende vesen i lvet mitt som "minne" uansett..

Man glemmer jo ikke noen man har barn med uansett.

Og hvis det skulle være død som skiller hadde jeg rett og slett vært mer glad for den tattooen...

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner tatoverte kyssemunnen til dama på brystet. Nå er det slutt. Kleint å fortelle bakgrunnen for munnen til nye damer.

Anonymous poster hash: 19daf...822

AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes det er vanvittig harry, og veldig fjortis.

Anonymous poster hash: 29398...df1

Skrevet

Nei, kommer ikke til å gjøre det eller.

Ei jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen tatoverte navnet til typen på armen (16 år), ble jo slutt. Så hun fikk coverup.. Nå har hun tatovering med navnet til nye typen (23 år). Skulle tro man lærte første gangen--.

AnonymBruker
Skrevet

Et vennepar av meg tok partatovering. Japanske tegn på underarmen. Hun tegnet for kone, han for ektemann. De er nå skilt. Hun har ny samboer. De to har ogå tatt partatovering. Denne gang på skulderen. Hun: kvinnelig pirat. Han manlig pirat. Blir det også slutt, vedder jeg på at den nye også blir halt med til tatovør. :P

Anonymous poster hash: 510b7...f45

Skrevet

Tanten min og mannen har evighetstatovering under gifteringen :)

Nå var det om DU hadde det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...