AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har egentlig helt aldri skjønt hva som er så ille med det. Det er jo frekt såklart, men føler man seg usikker og trenger bekreftelse så er det bedre at man sjekker og finner ut av ting enn å være uvitende mener nå jeg da. Er man kjærester burde man uansett ikke ha særlig å skjule på mobilen/pcen for partneren sin. Jeg har gjort det flere ganger, og pga. det så har jeg tatt kjæresten i x antall løgner og funnet ut av ting som ikke er greit. Men så er det å være uvitende det verste jeg kan tenke meg. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 45777...e11 4
Pottah Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har en avtale med kjæresten om at om jeg mistenker at noe er galt, så kan jeg sjekke, og andre veien selvfølgelig. Bedre at jeg får betryggelse av det som mest sannsynlig ikke er noe, istedenfor å gå rundt å være redd for at nor har skjedd 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har aldri gjort det, men aldri hatt behov for det heller. Aldri datet en fyr som åpenbart skjuler PC og mobil for meg, da jeg ser det som en varsellampe. Han legger moben på bordet og har ikke kodelås, lar PC stå åpen med facebook pålogget og alt. Har aldri sjekket fordi jeg ville blitt fly forbanna om noen invaderte mitt privatliv på den måten. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi samtaler med mine venner og familie er mellom meg og dem og noe privatliv skal man ha. Man har medmenneskelige forhold og ting som foregår utenfor forholdet også. Anonymous poster hash: e04f3...580 11
Gjest Minpin Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Ingen bør være i et forhold med noen man stoler så lite på. Det er snakk om respekt. Jeg har ingenting å skjule for kjæresten min på mobilen eller pc-en, men hvis jeg hadde tatt han i å snoke hadde jeg blitt sint og såra fordi sånt er respektløst og tilsier at man ikke stoler på partneren sin.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Hvis man sjekker, for så å finne ut at man hadde god grunn til å sjekke da? Er det da så galt? Vi er ganske unge, og han er ikke helt voksen i oppførselen enda for å si det sånn, det er jo ikke jeg heller.Anonymous poster hash: 45777...e11
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 -TS forrestenAnonymous poster hash: 45777...e11
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Siden alle menn er utro og lyver så må man nesten sjekke. Anonymous poster hash: 57218...518 3
Alja Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Det er jo privat. Jeg liker ikke når folk snoker i mine ting. Men det er aldri en regel uten et unntak. Er det røde faresignaler og tydelige tegn på ugler i mosen, syntes jeg man kan ta en titt for å få det ut av systemet. Å gå rundt å lure er bare selvpining. Det kan ødelegge livskvalitet. Noen ganger i livet får man bare en slik følelse at man blir usikker og paranoid. Da kan det være godt å bare få sjekket ut i det, og innse at "herregud for en idiot jeg var som trodde noe slikt" og legge det dødt, eller "fy faen jeg er glad jeg snokte, nå vet jeg sannheten"..... 2
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har egentlig helt aldri skjønt hva som er så ille med det. Det er jo frekt såklart, men føler man seg usikker og trenger bekreftelse så er det bedre at man sjekker og finner ut av ting enn å være uvitende mener nå jeg da. Er man kjærester burde man uansett ikke ha særlig å skjule på mobilen/pcen for partneren sin. Jeg har gjort det flere ganger, og pga. det så har jeg tatt kjæresten i x antall løgner og funnet ut av ting som ikke er greit. Men så er det å være uvitende det verste jeg kan tenke meg. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 45777...e11 Du synes det er helt greit at folk sjekker din telefon og mobil sånn uten videre når det faller dem inn? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Det gjør vi ikke hos oss. Blant annet fordi både jeg og kona har jobber hvor vi har kontakt med klienter som til tider kommer med informasjon over mail/sms o.l. som vi ikke kan dele med andre pga taushetsplikten. Og så er det jo sånn generelt at vi har kollegaer/venner som kanskje deler noe med oss, som ikke nødvendigvis jeg eller kona har noe med å gjøre. Anonymous poster hash: bf248...d1d 3
LunaLove Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Jeg spurte min bedre halvdel om han hadde blitt sur om jeg gjorde det, og fikk som svar at "Koden på telefonen er den samme som bankkortet…..dataen må jeg skifte på pga jobb, så da må du nesten bare spørre etter´n". Er mannen som ikke har noe å skjule det <3 Jeg er like dan….han kan lese hva han vil, er ikke noe han ikke vet fra før av. Akkurat sånn det skal være. 1
Gjest Normalfordeling Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Selv om jeg er i et forhold og deler mye så vil jeg ha en privat del. Noe som bare er mitt. I tillegg så skriver venner til meg og til dels veldig personlig og det er ikke ment for partnerens øyne. Sjekker du mobil og pc som er mitt så skal jeg love deg at det blir bråk. Jeg sjekker selvfølgelig ikke partnerens pc eller mobil.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Hvis man sjekker, for så å finne ut at man hadde god grunn til å sjekke da? Er det da så galt? Vi er ganske unge, og han er ikke helt voksen i oppførselen enda for å si det sånn, det er jo ikke jeg heller.Anonymous poster hash: 45777...e11 Hvis man har legitim grunn til å sjekke og så finner ut at noe virkelig ER galt så hadde man belegg. Men da dumper man jo fyren. Det er ingen grunn til at man skal sjekke flere ganger. Enten tar man han i noe og ender det eller så innser man at man var en idiot hvis man ikke fant noe og lar det bli aller siste gang. Anonymous poster hash: e04f3...580 1
challenger Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Det er fullstendig galt, uansett hvor mistenkelig og sjalu du er. Har ALDRI så mye som tatt i mobilen til kjærester, noen gang. Synes det er fullstendig respektløst. Jeg blir helt dårlig av å lese om alle de som innvaderer privatlivet til sine kjære.. 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 ^Meg over. Jeg hadde ikke datet en fyr jeg ikke kunne stole på og jeg hadde KUN sjekket dersom jeg allerede visste at han var utro og bare ville ha en bekreftelse for å konfrontere og dumpe ham. Anonymous poster hash: e04f3...580
isbjørnungen Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Jeg liker å tro at jeg kan skrive til familie og venner, uten at de skal vise det videre til sine kjære. Skriver jeg en melding til en venninne, er meldingen til henne - ikke til kjæresten hennes. Jeg ser ikke gjennom min kjærestes meldinger/FB fordi han og hans venner/familie fortjener den fortroligheten. Men så må det sies at jeg aldri har mistenkt kjæresten for noe fusk, så derfor heller aldri følt behovet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har aldri gått inn på samtaler med kompisene hans osv, men har sjekket jenter jeg har hatt en dårlig følelse ovenfor. Nå sletter han en del samtaler også er jeg rimelig sikker på. Han har gitt meg all grunn til å sjekke, og det er jeg glad jeg har gjort. Jeg stoler ikke på han, men vil gjerne gjøre det. Er altfor tolmodig.. Hadde jeg ikke sjekket hadde jo hele forholdet vært basert på en løgn omtrent.. Har erfart at man kan fort bli overrasket når man kikker inn på innboksen, selv om det er noe jeg aldri har hatt for vane å gjøre(gjort det to ganger) TsAnonymous poster hash: 45777...e11 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Hvordan tør dere stole på menn? Det hadde jeg aldri gjort. Menn tenner på å lyve, det er jeg sikker på. Anonymous poster hash: 57218...518
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #19 Skrevet 2. mai 2014 Det er fullstendig galt, uansett hvor mistenkelig og sjalu du er. Har ALDRI så mye som tatt i mobilen til kjærester, noen gang. Synes det er fullstendig respektløst. Jeg blir helt dårlig av å lese om alle de som innvaderer privatlivet til sine kjære.. Først: jeg har aldri sjekket kjærestens mobil (og håper han aldri har sjekket min heller) og jeg syns ikke det er i orden å snoke på andres mobil, men jeg ville reagert dersom kjæresten var nøye med å skjule mobilen sin for meg og som understreket at mobilen er hans privat liv. Kjæresten min lar mobilen ligge framme og jeg kommer aldri til å røre telefonen hans, men hadde han skjult og hatt passord på den, ville jeg helt klart blitt skeptisk. Jeg innbiller meg at det som fører til at folk sjekket telefonene til kjærestene sine er folk som mistenker utroskap og som gjør det for å få det bekreftet. Anonymous poster hash: c6417...c11
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #20 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har en avtale med kjæresten om at om jeg mistenker at noe er galt, så kan jeg sjekke, og andre veien selvfølgelig. Bedre at jeg får betryggelse av det som mest sannsynlig ikke er noe, istedenfor å gå rundt å være redd for at nor har skjedd Denne løsningen likte jeg Kanskje andre par burde bli enige om dette tidlig i forholdet. Anonymous poster hash: 785f8...1f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå