AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvilket merke er din favoritt i dag? Og hva slags merke snuste du i begynnelsen? Anonymous poster hash: 02683...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Del Skrevet 2. mai 2014 Første jeg snuste var skruf slim. Liker den fortsatt best. Er forresten ikke avhengig Anonymous poster hash: f675c...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximillian Cohen Skrevet 2. mai 2014 #3 Del Skrevet 2. mai 2014 Da jeg snuste fantes det ikke så mye å velge mellom. Gikk stort sett i General og Ettan, begge i løs form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Achlys Skrevet 2. mai 2014 #4 Del Skrevet 2. mai 2014 Liker skruf slim med tranebær white. Første snus var mocca med lakrissmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 2. mai 2014 #5 Del Skrevet 2. mai 2014 Første jeg snuste var skruf tranebær. Favorittsnusen er skruf xtra stark white. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 2. mai 2014 #6 Del Skrevet 2. mai 2014 Første var skruf, nå liker jeg best 06. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Del Skrevet 2. mai 2014 Første var General. Favoritten var Marlboro White Strong Portion... Desverre ute av produksjon nå Anonymous poster hash: bf9c3...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Del Skrevet 2. mai 2014 Første snusen var general original white portion (tror den het det?). favoritten er general extra strong portion. Veksler mellom long og vanlig pose. Anonymous poster hash: a0179...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zse09 Skrevet 2. mai 2014 #9 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Har sluttet nå (heldigvis:P) Begynte på Skruf, men gikk fort over på General.. :PPose, samme hva slags type. Alt gikk i grisen.. Endret 2. mai 2014 av zse09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Del Skrevet 2. mai 2014 Første jeg snuste var skruf original. Nå går det i skruf white ekstra stark og 05 ;-) Anonymous poster hash: 32575...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbjørnungen Skrevet 2. mai 2014 #11 Del Skrevet 2. mai 2014 Begynte med Mocca lakris, nå er det 02 og 06. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunost Skrevet 2. mai 2014 #12 Del Skrevet 2. mai 2014 Begynte med General ekstra sterk, nå snuser jeg Skruf slim fresh (Så i motsetning til alle andre, har jeg gått ned i styrke. Og gått over til pyse/jentesnus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Del Skrevet 2. mai 2014 General white mini, men den tror jeg ikke de har i norge lengre. Sikkert like greit så slipper jeg å snuse Anonymous poster hash: a468d...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 2. mai 2014 #14 Del Skrevet 2. mai 2014 Snuser ikke lenger, men tror første snus var Skruf Tranebær. All time favourite var Skruf Slim Fresh. Har fremdeles lyst på snus innimellom..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 3. mai 2014 #15 Del Skrevet 3. mai 2014 Første var Nick and Johnny: Crushed Ice. Nå sverger jeg til Radical Red, av samme produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #16 Del Skrevet 3. mai 2014 Første jeg snuste var Skruf porsjon ekstra sterk. Hater all snus! Anonymous poster hash: b3517...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Del Skrevet 3. mai 2014 Første jeg snuste var Skruf porsjon ekstra sterk. Hater all snus! Anonymous poster hash: b3517...6a9 Kanskje ikke så rart når du startet med den. Stakkars!! Min første var enten vanlig skruf porsjon eller mocca. Husker ikke, er rundt 8 år siden. Nå bruker jeg skruf slim polar. Den er god og synes ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 3fa91...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 4. mai 2014 #18 Del Skrevet 4. mai 2014 Begynte med skruf sterk. Nå er det skruf xtra sterk white. Kan bruke andre skruf white også, så lenge det er white. Dersom de ikke har noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo24 Skrevet 4. mai 2014 #19 Del Skrevet 4. mai 2014 Begynte med General løs da jeg var 16 år ca. Husker jeg spøy og spøy og spøy...Fortsatte med General helt til jeg gikk over til Röda läcket etter par år med Generalen. Så begynte jeg med posesnus. General, Göteborgs, skruf white. Så til slutt, begge deler. Etter nesten ti år med snus har jeg nå sluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå