AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg spør av ren nysgjerrighet, er ikke gift selv. Hvis man er utro er man en idiot, og også hvis man presser partneren eller forlater han/henne "bare" fordi man ikke lengre får sex. Så hva gjør man egentlig dersom man er gift, glad i sex og kona eller mannen totalt mister lysten? Noen som har opplevd det? Ps. Jeg snakker ikke om korte perioder med mindre sexlyst da jo dette er helt normalt, men ekteskap hvor den ene parten mister lysten og den ikke kommer tilbake.Anonymous poster hash: 981b6...b3a
Gjest Kvinneline Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Ikke opplevd det, men om min mann ikke hadde hatt sexlyst, hadde jeg nok aller først prøvd å funnet årsaken. Kanskje hørt om han hadde ønsket å se en sexolog eller terapeut, og gjort mye for å satt i gang lysten igjen. Ville ikke gitt opp så lett med andre ord. Var det meg han ikke tente på lengre hadde jo saken vært annerledes. Jeg hadde nok ikke bare gått i fra han, selv om et forhold uten sexlyst aldri ville fungert supert hos oss. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Anonymous poster hash: 841b1...6f2 You can't rape the willing, you know! Anonymous poster hash: 0706b...4e7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Jeg lever desverre i ett slikt ekteskap... Har vel hatt sex 4 ganger sisste 3 årene tilsammen. Det er utrolig kjipt, spessielt siden grunnen til at han har misstet lysten er at jeg har gått voldsomt ned i vekt, og puppene er slappe/borte (har ikke råd til silikon) Så da er det jo ikke stort annen å gjøre enn å onanere, og tilfredstille seg selv best mulig. Men trist og kjedelig det er det! Anonymous poster hash: 5eda7...a38
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Det beste for alle er å skille seg. Det er lov å skille seg når man er ulykkelig. Alle fortjener lykke, og om det ikke fungerer så fungerer det ikke. Anonymous poster hash: 5fd1d...664 1
kareen Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Hvis man elsker hverandre, så jobber man med det. Kanskje det er en medisinsk forklaring på manglende sexlyst, kanskje er det noe parterapi kan hjelpe på? Jeg kunne akseptert om mannen min mistet sexlysten, men jeg kunne ikke akseptert at han nekter å forsøke alt for å få den på plass igjen.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Hvis man elsker hverandre, så jobber man med det. Kanskje det er en medisinsk forklaring på manglende sexlyst, kanskje er det noe parterapi kan hjelpe på? Jeg kunne akseptert om mannen min mistet sexlysten, men jeg kunne ikke akseptert at han nekter å forsøke alt for å få den på plass igjen. Så om mannen din mistet sexlysten og aldri fikk den tilbake, og han syns det var helt greit uten sex, så kunne du leve resten av ditt liv uten sex? Eller ville dere kunne diskutert at du kunne ha en elsker? Anonymous poster hash: 5fd1d...664
kareen Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Så om mannen din mistet sexlysten og aldri fikk den tilbake, og han syns det var helt greit uten sex, så kunne du leve resten av ditt liv uten sex? Eller ville dere kunne diskutert at du kunne ha en elsker? Anonymous poster hash: 5fd1d...664 Neinei, det kommer veldig an på grunnen. Hvis han ikke er tiltrukket av meg lenger, så går jeg. Da er vi jo kun venner, ikke kjærester. Ofte er det jo medisinske forklaringer på sviktende sexlyst, som depresjon, hormonelle ubalanse, bivirkninger av diverse medisiner, og vi ville da jobbet for å finne løsninger. Hvis han elsker meg så forventer jeg at han prøver (oralsex, leketøy osv), slik jeg ville. Jeg ville aldri hatt en elsker. Men ja, det hadde nok vært vanskelig og jeg unner ingen å måtte gå igjennom noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Jeg lever desverre i ett slikt ekteskap... Har vel hatt sex 4 ganger sisste 3 årene tilsammen. Det er utrolig kjipt, spessielt siden grunnen til at han har misstet lysten er at jeg har gått voldsomt ned i vekt, og puppene er slappe/borte (har ikke råd til silikon) Så da er det jo ikke stort annen å gjøre enn å onanere, og tilfredstille seg selv best mulig. Men trist og kjedelig det er det! Anonymous poster hash: 5eda7...a38 What? Han mistet lysten fordi du fikk mindre pupper? Så dere har ikke sex pga ... puppene dine? DET er sykt. For en tragisk mann. Anonymous poster hash: f3b26...eb1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå