AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Fikk mensen for en uke siden, mensen min pleier å stoppe etter 4-5 dager, å da slutter jeg å blø helt uten spotting. Men jeg kan fortelle fra starten. Fikk mensen. Da startet det skikkelig rart. Jeg fikk masse brunt utflod den første dagen, med litt blod i, men ikke mye. Gikk mer og mer over til vanlig mensen. Den varte i 2-3 dager til sammen med det brune. Da jeg trodde jeg hadde sluttet tok det en dag før jeg begynte å spotte litt blod, det var ikke så mye så jeg trengte å bytte bind så ofte. Sluttet en time etter, neste dag begynte jeg igjen. Sånn fortsatte det, og den siste gangen nå trodde jeg virkelig at det skulle slutte, fordi jeg hadde utflod uten noe som helst blod eller brunt blod, også tok det 6-7 timer ,så spottet jeg igjen.. Også hvis jeg går for fort opp eller bøyer meg, kan det kjennes ut som det lekker urin.. Jeg har ïkke tatt noe test fordi jeg ikke forventet å bli gravid fordi vi ikke har prøvd så mye denne mnd og at vi har prøvd i 1,5 år uten hell.. Men jeg syntes denne rare brune/spottingen har vært litt rar. Har aldri hatt brunt blod/utflod før. Hva kan det komme av? Så det blir mye brunt mensen, spotting hele tiden og jeg har til og med mensensmerter uten at det kommer noen blod. Nå er bindet blitt spottet på og utflod. Har slim, kanskje det er grunnen til jeg føler jeg "tisser" på meg, lekker litt. Anonymous poster hash: e3fd3...929
Avalon Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 For å være helt sikker, så ta en test. Jeg er ikke prøver enda, men har opplevd noe lignende som deg, sist jeg hadde mensen. Mensen trenger ikke å oppføre seg på samme måte hver gang. Så det beste er å bare ta en test hvis du er veldig usikker
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 For å være helt sikker, så ta en test. Jeg er ikke prøver enda, men har opplevd noe lignende som deg, sist jeg hadde mensen. Mensen trenger ikke å oppføre seg på samme måte hver gang. Så det beste er å bare ta en test hvis du er veldig usikker Vet at mensen kan oppføre seg, men aldri opplevd brun mensen før. Men jeg skjønner ikke mensensmertene når jeg ikke engang har rosa utflod nå engang, sjekker meg hver halvtime, fordi det føles ut som det kommer masse mensen.. Verste er at det er så vondt. Anonymous poster hash: e3fd3...929
Avalon Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Vet at mensen kan oppføre seg, men aldri opplevd brun mensen før. Men jeg skjønner ikke mensensmertene når jeg ikke engang har rosa utflod nå engang, sjekker meg hver halvtime, fordi det føles ut som det kommer masse mensen.. Verste er at det er så vondt. Anonymous poster hash: e3fd3...929 Brunt blod er helt normalt. Det betyr bare at det er lite blod og derfor størkner det fortere. Men, som sagt er du veldig i tvil så ta en test om noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå