Gå til innhold

Hvor er Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig feil plass å skrive dette, men siden kg er en slags hobby, tar jeg sjangsen her

Hvor ligger kg egentlig? Har de kontor? hvor?

Mange ansatte? Sitter det bare moderatorer hjemme hos seg selv?

Hva gjør de ansatte, utenom å lese her inne?

bare nysgjerrig

Anonymous poster hash: 47705...c03
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bra spørsmål. Håper vi får svar her.

Anonymous poster hash: c41dc...100
AnonymBruker
Skrevet

Kom på dette i dag da jeg skulle logge meg inn, og kg lå nede fikk jeg beskjed om.

Tenkte hvor er de, og hva gjør de. Kanskje de sitter og drikker kaffe og ikke oppdaget det? Lol

rare tanker man får av og til du...

Hilsen Rosa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kontoret befinner seg østenfor sol og vestenfor måne, og der samles moddene for å drikke kaffe, diskutere fotballfrue og utestenge brukere.

Det er selvsagt en lang reise, og kontoret er utilgjengelig for oss vanlige dødelige, spesielt siden det kun er synlig på tirsdager og torsdager. KG - ledelsen har tildelt moddene hvert sitt par syvmilsstøvler så de kan nå kontoret raskt. De får kun det ene paret, og dersom modden mister skotøyet sitt blir modden avskjediget i unåde.

Anonymous poster hash: e62e1...6e6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har de ikke kveldskift, siden ingen svarer?

Hva heter sjefen for kg?

Pleier de å ha julebord?

Er det mye sykefravær?

Er det en ia bedrift?

AnonymBruker
Skrevet

Har de ikke kveldskift, siden ingen svarer?

Hva heter sjefen for kg?

Pleier de å ha julebord?

Er det mye sykefravær?

Er det en ia bedrift?

Nelia

Ja og alle putter restylane i leppene sine og tar selfies.

Hver dag

Det er en livsstil

Anonymous poster hash: ecd8d...caa

Skrevet

:ler: Dessverre må jeg nok avkrefte en del av denne informasjonen.. ;)

Kvinneguiden er eid av Egmont Publishing, og vi har kontorer i Nydalen i Oslo, sammen med resten av Egmont. Egmont eier også for eksempel klikk.no (som kvinneguiden er organisert under), barnimagen og dinbaby, doktoronline og en lang rekke magasiner, f eks det nye, kamille, elle, norsk ukeblad, hjemmet, vi menn, bonytt, rom123 + mange mange til.

Det er to faste årsverk i kvinneguiden, meg som er redaktør, og Linn, som er journalist. I tillegg er det administratorer og moderatorer som sitter rundt omkring i Norges land. Vi har støttefunksjoner på desken i klikk.no, og annonsene her selges av salgsavdelingen til Egmont. Vi er altså en del av et større miljø , men forsøker å holde på sjelen og egenarten til Kvinneguiden, vi har jo eksistert i 15 år(!).

Jeg har jobbet her siden 2007. Det betyr kanskje at jeg har grodd fast? ;) Hvis noen har flere spørsmål skal jeg prøve å besvare dem. :)

AnonymBruker
Skrevet

Se der ja. Det er altså levende folk bak pc-skjermen min.

Hvor mange moderatorer er det på kg? Har de betalt? Hvor lenge i snitt orker de den jobben?

Har dere julebord på huset sammen med de andre?

To årsverk....hva skjer i ferien? Vikarer?

Er det noen sinne helt stengt hos dere?

Ler dere mye på kontoret av kg? Er dere enig at det er mye rare folk her?

Kom igjen folk, nå har dere sjansen til å spørre

Rosa

Skrevet

Det er pt 17 moderatorer på Kvinneguiden. Moderatorrollen er ikke lønnet. Hvor lenge noen er moderator varierer veldig, noen velger å frasi seg rollen etter kortere tid, mens andre er moderator i mange, mange år.

Kvinneguiden har julebord sammen med de andre som jobber digitalt i Egmont, og vi har også et eget julebord for moderatorene/administratorene.

I ferier dekker vi opp for hverandre, får inn vikarer hvis det er nødvendig, men i tillegg er det nok også sånn at i denne jobben har man sjelden helt fri.

Det er aldri helt stengt hos oss, med mindre vi gjør oppgraderinger/utbedringer på serveren. Vi forsøker så langt det lar seg gjøre å melde fra om slikt på forhånd.

Kvinneguiden er ofte tema på kontoret, vi som jobber her sitter jo "oppi" det. Og det er vel omtrent like mange "rare" folk her som i en like stor gruppe i det virkelige liv.

AnonymBruker
Skrevet

Ler dere som jobber i Kvinneguiden mye av temaene som tas opp her? Det er jo en del.. ville ting innimellom? Altså snakker dere sammen om problemstillinger og slikt dere imellom?

Anonymous poster hash: b8b54...921
Skrevet

Moderatorene diskuterer tråder kontinuerlig, for å komme til best mulige løsninger mtp rydding av innlegg og tråder. Ler av problemstillinger gjør vi ikke så ofte, tror vi kanskje har blitt immune? Vi lo av denne tråden da! :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Siden du svarer så sent på kvelden, så har dere folk der om kvelden også?

Er det kg som spanderer reiser p moderatorene til julebordet, siden de bor i hele landet?

Tror få av brukerne vet noe som helst om dere, derfor jeg startet denne tråden, så lo dere. hahahah

bare nysgjerrig.

I kveld er siden til kg treg her hos meg, og kun kg. Skyldes det stengingen dere hadde tidligere i kveld?

AnonymBruker
Skrevet

Nå kom jeg på det, jeg var bruker på kg den gang den ble solgt til det selskapet du nevnte. Det var en dame som driftet og " eide" det før. Hva var navnet på hun? Husker ikke det nå.

Husker det var en stor diskusjon på kg vedr salget, og mange mente det ikke ville bli det samme,men det ble det. Det ser vi jo nå.

Begynte du-dere før salget?

Skrevet

Stort sett er det noen her omtrent hele døgnet. Rett og slett fordi vi er glade i å være her. :)

Kg betaler for julebordet til moderatorene, pluss flyreisen til de som bor langt unna.

Der er mulig det henger igjen noe treghet ifm stengingen vi hadde i stad, teknikerne våre er på saken..

Grunderen av Kvinneguiden er Gry Finsrud. Hun var med da vi ble solgt til Edda Media i 2006, men jeg tok over i 2007. Egmont kjøpte oss i februar 2012. Alltid litt skummelt når man får nye eiere, men både vi og Egmont ønsker å bevare KG, så det har gått helt smertefritt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Startet ikke Kvinneguiden i Sandgata på Vikersund?

Jeg har vært på kg siden 2003 ;)

Anonymous poster hash: e7735...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...