AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er en jente på 17 år, og gutten jeg har noe på gang med er også 17. Når vi har møttes har vi enten vært på fest, funnet på noe med mange andre venner eller bare sett en film sammen. Når vi er alene har vi litt vanskelig for å finne på noe, så har dere noen forslag? Er ikke noe problem å holde praten gående og vi har det gøy sammen, men blir liksom slik at vi "leter etter" noe å finne på. Er vanskeligere å se film hjemme hos meg, og derfor tør jeg ikke invitere han enda.. Så hadde vært fint med noen andre ting vi kan gjøre Anonymous poster hash: 7bf0a...e1e
Gjest Kvinneline Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Hvilke interesser har dere da? Det spørs jo hvor dere bor, men på de aller fleste plasser finner man kanskje en spillehall? Bowling/kino? Slike ting blir jo dyrt i lengden da. Nå er jo sommeren rett rundt hjørnet, så da er det jo hyggelig å være ute også. Piknik, fisketur o.l. Ellers kan dere invistere i "ute spill" som kan settes opp på plenen osv Kanskje ingenting av dette som interesserer dere, men det er nå noen forslag 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Hvilke interesser har dere da? Det spørs jo hvor dere bor, men på de aller fleste plasser finner man kanskje en spillehall? Bowling/kino? Slike ting blir jo dyrt i lengden da. Nå er jo sommeren rett rundt hjørnet, så da er det jo hyggelig å være ute også. Piknik, fisketur o.l. Ellers kan dere invistere i "ute spill" som kan settes opp på plenen osv Kanskje ingenting av dette som interesserer dere, men det er nå noen forslag Takktakk for svar, mange gode ideer Noen fler? Gjerne ting vi kan gjøre hjemme hos hverandre. Ønsker å be han hjem hos meg neste gang, men da vil jeg ha en plan for hva vi kan finne på.Anonymous poster hash: 7bf0a...e1e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Lage en god middag sammen? Anonymous poster hash: ed59c...e65
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Lage en god middag sammen?Anonymous poster hash: ed59c...e65 Nja, kunne kanskje gjort det. Men da er vi avhengige av å være hjemme alene. Fler? Anonymous poster hash: 7bf0a...e1e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Sex er alltid bra når man er sammen, kan jo prøve det.. Om ikke så kan alias, gjett hvem eller andre brettspill/kortspill være morsomt. Anonymous poster hash: de11c...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå