Gå til innhold

Irritert og stressa!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaaaaaaargh! Jeg ringte nettop brudesalongen som har kjolen min, og fikk vite at jeg ikke kan komme og prøve den før på onsdag til uken... da er det kun tre dager til jeg skal gifte meg.. og problemet er at når jeg var på tilpassing av den, var alt så stressende, og det gikk så fort, så jeg er ikke sikker på om det ble så bra... Dersom den ikke sitter som den skal, må sydamen sy mer, og da får jeg den ikke før på fredag.. Jeg bestillte kjolen i September, og den har hengt hos dem siden Januar (det er leie kjole), men hun har heletiden sagt at jeg ikke skulle komme til tilpassing ennå, for jeg har jo så god tid... blæhhhh... Neste uke blir en hektisk uke, både jobbmessig og med alt annet som skal ordnes, så det hadde jo vært deilig å vite at i allefall kjolen var "i boks"... Men neida... Ikke nok med det, men det tar meg 3 kvarter hver vei til brudesalongen, og alltid litt tid hos dem, så jeg må regne med i allefall to-tre timer hver gang jeg skal dit.... Skulle tro de trodde at jeg bare satt hjemme og ventet på å få komme til dem...

Huff... måtte bare få ut litt frustrasjon her.... Slitsomt å bli så stressa, når det egentlig bare skal være kos og hygge!!

Vel, det ordner seg vel... måtte bare angste litt!!

blyg :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så irriterende da!

Håper det ordner seg uten alt for mye stress - viktig å prøve å koble av litt og lade batteriene de siste dagene!

Ønsker deg masse lykke til :)

Skrevet

Stakar blyg... :klem: Skjønner godt du er stressa, begynner å kjenne det selv nå. Så sliten nå at jeg sovna på gulvet i stua(steinfliser) i stad, kjente meg noe gammel da jeg våkna igjen og skulle bevege meg... Hehe...

Uansett, lykke til med kjolen, håper den er helt perfekt til onsdag, men det går nok greit uansett, de burde jo være profesjonelle nok til å klare å få den til med en gang.

Og lykke til med neste lørdag, det skal bli gøy :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...