AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har skutt gullfuglen, og syns at min mann er verdens beste på alle måter. Jeg kan godt bli irritert på han, og da sier jeg fra og forklarer hvorfor. Men når jeg ser på han tenker jeg at han er den fineste i verden. Når han ser på meg får jeg sommerfugler i magen, og når han tar på meg kan jeg få gåsehud av lykke. Jeg er rett og slett stormforelsket, selv om vi nå har vært kjærester i ett år. Jeg kom fra et langvarig og dårlig forhold før han, og er opptatt av at jeg ønsker å beholde den magien jeg opplever nå, så lenge som mulig. Derfor tar jeg på han, kysser, klemmer og leier. Og så sier jeg alt jeg tenker. De gangene jeg tenker at han er verdens beste forteller jeg han det. Når jeg syns han er deilig sier jeg det. JEg forteller han også hvorfor jeg syns han er best i verden og hva som gjør at han er den beste jeg vet... Men nå i det siste har jeg blitt litt redd det er for mye... Tenk om han tror jeg ikke mener det? At jeg sier det for å høre noe tilbake osv... At han blir lei og at det betyr mindre fordi jeg er så raus med komplimentene? Det er ikke bare kjæresten min jeg er sån mer, jeg har alltid vært veldig bevisst på at når man tenker noe fint om noen så må man si det! Men siden jeg tenker ekstra mye fint om han og er ekstra mye sammen med han, blir det kanskje litt vel mye? Vil tro jeg kommer med en positiv bemerkning i allefall en gang daglig.... Det er mye mer enn jeg får tilbake, så det er nok ikke like naturlig for han. Men jeg har ikke lyst å slutte å la han vite hva jeg føler bare fordi han ikke har det samme behovet for å uttrykke seg? Hva sier dere menn og evt damer...? Blir det for mye av det gode? Anonymous poster hash: fe323...7de
Froz1 Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Tror ikke det er noen krise. Om gutter er litt som oss jenter, tror jeg han liker å vite hvor du er og hva du føler. Hva sier han tilbake til deg? Jeg spør selv da min kjæreste er irriterende i den form at han sjelden sier hva han føler om meg. Og jeg lurer på om hva andre jenter gjør om de var i samme situasjon.. 1
hr.pinnsvin Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jeg digger å få tilbakemeldinger og bekrefteler..synes det er lim for forholdet Minst like viktig å kunne gi tilbake! 3
Gjest Heartbeat Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Min kjæreste er også veldig god på komplimenter og tilbakemeldinger. Får høre daglig hvor gald han er for å ha meg i livet sitt, hvor deilig jeg er og hvor mye han elsker meg osv.. Synes bare det er koselig jeg, og jeg svarer tilbake med samme mynt Synes bare du skal være deg selv, jeg . Han er heldig som har en sånn god og snill jente som gir han bekreftelse 2
yabbadoo Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 ts her Tror ikke det er noen krise. Om gutter er litt som oss jenter, tror jeg han liker å vite hvor du er og hva du føler. Hva sier han tilbake til deg? Jeg spør selv da min kjæreste er irriterende i den form at han sjelden sier hva han føler om meg. Og jeg lurer på om hva andre jenter gjør om de var i samme situasjon.. Han er ikke så veldig verbal av seg, jeg jobber stadig med å få han i tale Men han gir meg bekreftelse på så mange andre måter, så selv om jeg noen ganger kan lengte etter at han skal SI hva som ligger bak gestene, så tviler jeg aldri på at han verdsetter meg og er glad i meg. Han sier ofte at han er glad i meg, og han legger merke til når jeg har pyntet meg, og da sier han at jeg er fin. Ellers er det magert på den verbale fronten.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Jeg synes det fort kan bli for mye, litt påtrengende og invaderende rett og slett. Anonymous poster hash: 09904...502
Froz1 Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 (endret) ts her Han er ikke så veldig verbal av seg, jeg jobber stadig med å få han i tale Men han gir meg bekreftelse på så mange andre måter, så selv om jeg noen ganger kan lengte etter at han skal SI hva som ligger bak gestene, så tviler jeg aldri på at han verdsetter meg og er glad i meg. Han sier ofte at han er glad i meg, og han legger merke til når jeg har pyntet meg, og da sier han at jeg er fin. Ellers er det magert på den verbale fronten. Høres som vi har samme fyr Hvordan tar vi opp at vi ønsker mer verbale bekreftelser uten å virke needy? Endret 3. mai 2014 av Froz1
yabbadoo Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Høres som vi har samme fyr Hvordan tar vi opp at vi ønsker mer verbale bekreftelser uten å virke needy? Tror kanskje vi bare må innse at de ikke blir slik som oss? Akkurat som at jeg aldri kommer til å bli som han. Men det går jo an å si at man ønsker seg litt mer. Jeg har f.eks sagt at jeg syns det er hyggelig med en mld i ny og ne når vi ikke er sammen. Han sier han tenker mye på meg gjennom dagen, og da sa jeg at det kan jeg jo ikke vite når han aldri sier det, f.eks. Det hjalp ikke da hehehehe
Froz1 Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Tror kanskje vi bare må innse at de ikke blir slik som oss? Akkurat som at jeg aldri kommer til å bli som han. Men det går jo an å si at man ønsker seg litt mer. Jeg har f.eks sagt at jeg syns det er hyggelig med en mld i ny og ne når vi ikke er sammen. Han sier han tenker mye på meg gjennom dagen, og da sa jeg at det kan jeg jo ikke vite når han aldri sier det, f.eks. Det hjalp ikke da hehehehe jaa.. Kjæresten min er flink på å ringe og sende meldinger. Men snakker da mer om hverdagslige ting, liksom... Begynte å tenke om han ikke sier så mye følelser fordi han ikke har så mye følelser for meg? Kanskje jeg er god nok, men ikke best? Skummel tanke... Han har sagt at han har vanskelig for å snakke om følelser og jeg har en sjelden gang fått "savner deg" osv... Tenker at han ikke skal bli som meg, men jeg vil at han skal vite at jeg vil han skal åpne seg. Enten skjønner han ingenting av hva jeg føler angående dette, eller så vet han, men unngår det. Jeg elsker han, men er redd for å si det høyt :S
melly666 Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Alle har ulikt kjærlighetsspråk - noen er verbale, noen er fysiske, noen viser det med tjenester og noen med gaver. Har man ulikt kjærlighetsspråk kan det være vanskelig å forstå den andres. F.eks. ville jeg syntes at det var skikkelig rart med en kjæreste som konstant ga meg gaver. Men mitt kjærlighetsspråk er fysisk, så jeg koser ofte. Kjæresten min synes heldigvis ikke at det er slitsomt at jeg tar på han hele tiden. Har du spurt din om han misliker dine stadige muntlige bekreftelser? Og når det gjelder manglende bekreftelse tilbake - kanskje han har et annet språk? Kanskje han istedenfor fyrer opp i peisen for deg, eller lager yndlingsmaten din, eller kjøper med en sjokolade til deg fra butikken? Eller noe helt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå