Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever stadig at eldre menn er interessert i meg. Er ikke så interessert jeg da, men har opplevd et par ganger at har følt en viss interesse for et par stk.

Akkurat nå er det en 15 år eldre mann som viser interesse for meg. Han sier hei og smiler når han ser meg, og han spør hvordan det går.

Jeg har alltid vært litt sjenert, så jeg sier ikke så mye ... smiler og sier hei gjør jeg, da.

Må innrømme at jeg er veldig interessert i han. Selv om jeg ikke kjenner han føler jeg en viss kjemi mellom oss. Jeg hadde ikke hatt noe imot om han ønsket å bli bedre kjent med meg.

Er det flere som opplever at kun eldre menn er interessert?

Jeg har aldri opplevd at jevnaldrende menn er interessert i meg.

Anonymous poster hash: 60fe1...883
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er jo ikke sikkert han er interessert fordi om han smiler og hilser og snakker med deg... jeg har også en eldre mann som gjør det til meg, men tror ikke han er interessert i meg på den måten, selv om han er hyggelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever stadig at eldre menn er interessert i meg. Er ikke så interessert jeg da, men har opplevd et par ganger at har følt en viss interesse for et par stk.

Akkurat nå er det en 15 år eldre mann som viser interesse for meg. Han sier hei og smiler når han ser meg, og han spør hvordan det går.

Jeg har alltid vært litt sjenert, så jeg sier ikke så mye ... smiler og sier hei gjør jeg, da.

Må innrømme at jeg er veldig interessert i han. Selv om jeg ikke kjenner han føler jeg en viss kjemi mellom oss. Jeg hadde ikke hatt noe imot om han ønsket å bli bedre kjent med meg.

Hvorfor ikke bare si fra til ham at du vil ha deg frabedt oppmerksomhet fra gamle siklende griser, og at han vil bli anmeldt for seksuell trakassering dersom han fortsetter å opptre slik han gjør?

Anonymous poster hash: e5dc6...7f6

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare si fra til ham at du vil ha deg frabedt oppmerksomhet fra gamle siklende griser, og at han vil bli anmeldt for seksuell trakassering dersom han fortsetter å opptre slik han gjør? Anonymous poster hash: e5dc6...7f6

:ler:

Kan ikke si jeg bare har opplevd oppmerksomhet bare fra en aldersgruppe nei. Viser du jevnaldrende menn oppmerksomhet da? Det er jo gjerne litt med det også.

Anonymous poster hash: 6cfea...13d

AnonymBruker
Skrevet

Der er jo ikke sikkert han er interessert fordi om han smiler og hilser og snakker med deg... jeg har også en eldre mann som gjør det til meg, men tror ikke han er interessert i meg på den måten, selv om han er hyggelig.

Dette svaret fortjener et "KG" stempel!

TS, jeg tror nok han er interessert;)

Ta det som et stort kompliment!

Anonymous poster hash: 38eb8...220

Skrevet

Du føler at han er interessert. Du er interessert. Gjør det samme som du ville gjort om han var på din egen alder.
AnonymBruker
Skrevet

Du føler at han er interessert. Du er interessert. Gjør det samme som du ville gjort om han var på din egen alder.

Godt voksne menn fortjener pene unge kvinner, framfor gamle, bitre rivjern som deg:)

Skrevet (endret)

Dette svaret fortjener et "KG" stempel!

TS, jeg tror nok han er interessert;)

Ta det som et stort kompliment!

OK? Haha :)

Så kanskje min eldre mann er interessert i meg da.. han ba meg ut på lunsj og kaffe for et par uker siden, men etter det har det ikke skjedd så mye. Vi har bare tilfeldig møttes et par ganger, og sendt noen få fb-meldinger. Siden han ikke har tatt noe mer initiativ, så tror jeg han egentlig ikke er så interessert..

Endret av kguago

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...