AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Barnefar er uten unntak alltid for sen å levere barnet fra samvær. Alt fra 5 min til 20 min for sen hver gang. I begynnelsen hadde jeg forståelse for att han ikke var vant til hvor lang tid det tar å komme seg ut med små barn men nå er jeg lei. Tar 5 min å kjøre så føler det ikke er noen unnskyldninger lenger til dette. Er jeg urimelig som blir irritert for dette?Anonymous poster hash: bc2a3...7d2
Gjest celine Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Å bli irritert på 5-20 minutter er urimelig ja.. Leste overskriften og trodde det var snakk om timer! 13
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Synes du ikke har noen grunn til å være irritert. Nå terper du minutter. Kos deg heller med å få barn hjem. Anonymous poster hash: cf3b8...de6 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Sett av en halvtime til "overlevering" i hodet ditt, så er han ikke sen lenger. Mener ikke at man skal omdefinere alt for å tilfredsstille andre, men i dette tilfellet er det faktisk så enkelt å unngå din egen irritasjon. Anonymous poster hash: 8c4b4...cbd 3
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Barnefar er uten unntak alltid for sen å levere barnet fra samvær. Alt fra 5 min til 20 min for sen hver gang. I begynnelsen hadde jeg forståelse for att han ikke var vant til hvor lang tid det tar å komme seg ut med små barn men nå er jeg lei. Tar 5 min å kjøre så føler det ikke er noen unnskyldninger lenger til dette. Er jeg urimelig som blir irritert for dette?Anonymous poster hash: bc2a3...7d2 Ja, du er urimelig.
Frisørdama Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Du får be han komme en halvtime før du egentlig mener han skal komme. Så har du alltid god tid.
xinnia Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 å komme seg ut døren i tide med barn bør du jo som mamma vite at kan være en stor utfordring. Når man snakker om minutter- da er man urimelig.. er det snakk om timer, ja da kan man klage 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 å komme seg ut døren i tide med barn bør du jo som mamma vite at kan være en stor utfordring. Når man snakker om minutter- da er man urimelig.. er det snakk om timer, ja da kan man klage Jeg er sterkt uenig. 5-20 minutter for sent hver gang er å sløse med din tid, og det er svært hensynsløst. Det å komme 5-10 minutter for seint én enkelt gang kan til nød aksepteres, men dette er langt utenfor det du skal finne deg i. Om dette gjentar seg, bør det bli en sak for barnevernet, da hans slendrian kan være et tegn på at han ikke er egnet til å ha samvær med barnet. Anonymous poster hash: eff63...7f5
Kontormus Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er sterkt uenig. 5-20 minutter for sent hver gang er å sløse med din tid, og det er svært hensynsløst. Det å komme 5-10 minutter for seint én enkelt gang kan til nød aksepteres, men dette er langt utenfor det du skal finne deg i. Om dette gjentar seg, bør det bli en sak for barnevernet, da hans slendrian kan være et tegn på at han ikke er egnet til å ha samvær med barnet. Anonymous poster hash: eff63...7f5 Ha ha... men NEI! EN ringer ikke Barnevernet fordi far har for vane og være 5 min. for sen. Da oppnår en bare det motsatte av hva en hadde tenkt! 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 ja ta kontakt med bv...de finner ut at hun er så rigid med minutter, hvordan er hun da ellers. Er jo så mye idiotisk som blir sagt her Anonymous poster hash: fce37...665 4
absinthia Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Ja. du er temmelig urimelig. Hadde skjønt det om det var snakk om timer, men dette er ingenting å irritere seg over eller lage noe som helst drama med.
Bmv Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Gled deg over at han har lyst å være sammen med barna.. hva betyr nå 5 minutter fra eller til. sikkert ikkje altid presis du heller.. Å tenk på alle de fedrene som ikkje vil ha samvær md ungene sine.. Nei vær glad for at han har så lyst å være med ungene sine at han sliter litt med tiden med å levere de ifra seg igjen... Og om du altid har vært så pirkete så skjønner eg hvorfor dere bur hver for dere.... 1
Adhara Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Grunnen til att jeg reagerer er for att jeg ofte har egne planer og da er det irriterende å alltid bli for sen selv. Idag f.eks. skulle vi til foreldrene mine for helga og ble da sen til toget på grunn av han. Og han viste om att det så da synes jeg det er respektløst. Gjør ikke noen ting om det skjer av og til men hele tiden blir det noe annet. Kommer aldri for sen til legeavtaler, helsestasjonen osv. så ser ikke problemet med å komme tidsnok. Men da er jeg vell bare urimelig siden de fleste her mener det TsAnonymous poster hash: bc2a3...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Da endrer dere tidspunkt og avtaler overlevering 15-30 minutter før du egentlig har behov for det. Anonymous poster hash: 18f8b...358 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 Gled deg over at han har lyst å være sammen med barna.. hva betyr nå 5 minutter fra eller til. sikkert ikkje altid presis du heller.. Å tenk på alle de fedrene som ikkje vil ha samvær md ungene sine.. Nei vær glad for at han har så lyst å være med ungene sine at han sliter litt med tiden med å levere de ifra seg igjen... Og om du altid har vært så pirkete så skjønner eg hvorfor dere bur hver for dere.... Snakk om å slenge ut med ting du ikke vet noe om. Spurte om ett konkret problem og aksepterer att du synes jeg er urimelig. Men er unødvendig å være så frekk. Han var voldelig da vi var sammen og han har bare fått lov av barnevern å ha barnet alene uten tilsyn to mnd nå så svar på spørsmålet og ikke kom med spekulasjoner om jeg er for pirkende å leve med... TsAnonymous poster hash: bc2a3...7d2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 hvorfor lage planer rett etter at avleveringen skal skje da? det er bare dårlig planlegging syns nå jeg. Anonymous poster hash: bc126...85c 3
emilia12 Skrevet 2. mai 2014 #19 Skrevet 2. mai 2014 Lurer på om det hadde slått like godt an om jeg altid var for sen når han skulle ha barnet også... Har med å respektere att noen venter på deg. Vi levere og henter på helsestasjonen for å ikke møtes alene. Skulle kanskje hatt det med i HI Ts 1
Kontormus Skrevet 2. mai 2014 #20 Skrevet 2. mai 2014 Lurer på om det hadde slått like godt an om jeg altid var for sen når han skulle ha barnet også... Har med å respektere att noen venter på deg. Vi levere og henter på helsestasjonen for å ikke møtes alene. Skulle kanskje hatt det med i HI Ts Ja, vi trodde han leverte hjemme hos deg som en gjør i vanlige fall. Da blir det jo som å måtte holde tiden når en skal til lege eller tannlege osv. Og når overlevering er så dramatisk er det lettere å forstå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå