Gå til innhold

Er virkelig primer noe vits i det hele tatt? (Spesielt for fet hud)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så. Jeg synes det er sånn hype rundt primer hele tiden, og hvordan den på magisk vis glatter, fukter, holder sminken på plass og beskytter mot tette porer.

Spesielt når jeg søker opp om råd for spesielt oljete hud, som jeg har selv, så sier alle at primer er et must.

Men jeg tenker liksom at det ikke gir mening å glatte ut og fukte min allerede oljete hud før jeg tar på foundation, da vil jo det på en måte skape et tynt glatt lag over huden, som i mitt hode bare vil gjøre at foundationen fader enda fortere.

Kan noen forklare litt vitenskapelig hvordan primer fungerer, og om det egentlig er så fantastisk som folk skal ha det til at det er?

Anonymous poster hash: 66685...b6e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så. Jeg synes det er sånn hype rundt primer hele tiden, og hvordan den på magisk vis glatter, fukter, holder sminken på plass og beskytter mot tette porer.

Spesielt når jeg søker opp om råd for spesielt oljete hud, som jeg har selv, så sier alle at primer er et must.

Men jeg tenker liksom at det ikke gir mening å glatte ut og fukte min allerede oljete hud før jeg tar på foundation, da vil jo det på en måte skape et tynt glatt lag over huden, som i mitt hode bare vil gjøre at foundationen fader enda fortere.

Kan noen forklare litt vitenskapelig hvordan primer fungerer, og om det egentlig er så fantastisk som folk skal ha det til at det er?

Anonymous poster hash: 66685...b6e

Smashbox selger primere som ikke inneholder olje, derfor fin for oljete hud.

Anonymous poster hash: 8e458...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...