Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er på russetreff i helga og jeg er alene hjemme. Hva skal jeg gjøre for å ikke sitte hjemme å bekymre meg ihjel? Vil dra ut selv, men har kyssesyken så det er ikke aktuelt. Har egentlig ingen grunn til å tro at han skal være utro, men han kan fort gjøre noe som hadde såret meg om jeg hadde visst det. Vi har akkurat blitt sammen igjen etter ett kort brudd, hvor han i tillegg hadde sex med ei annen jente. og jeg føler at dette gjør det litt mer usikkert. Jeg har jo ikke sjangs til å finne ut av det hvis han er utro.. Det er første gang en av oss er på fest uten den andre mens vi er sammen. Kan vel si det sånn at vi er litt for avhengige av hverandre.. Han har ljugd til meg før, og jeg er redd han ikke sier sannheten hvis jeg spørr.. Stoler jo på han, men med alkohol og russ inne i bildet blir jeg såklart redd.. Hva skal jeg gjøre for å ikke bekymre meg ihjel denne helga? Burde jeg ikke snakke noe med han mens han er der?

Anonymous poster hash: 17785...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg har å si her er at jeg ikke skjønner hvordan du orker å være sammen med en du ikke stoler på og har tillit til.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff, syns synd i deg.. Kjæresten min droppet å dra på russetreff når vi var sammen, samme gjorde jeg. Nesten alle er jo utro på sånne greier.. Får håpe kjæresten din har såpass respekt for deg at han ikke gjør noe han ikke kunne gjort med deg til stede!

Anonymous poster hash: 4d559...635
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han jugd før, juger han mest sannsynlig igjen. Egen erfaring.

Ikke dermed sagt at han trenger være utro for det. Om du vil være sammen med en gutt som er som han, må du bare leve etter, det du ikke vet har du ikke vondt av. Jo mer du tviler og sier det til han, jo dårligere blir forholdet deres. Han har valgt deg, og så får du prøve å stole på det til noe annet kommer opp. Prøv å kos deg. Hadde han ikke brydd seg om deg, hadde han gjort det slutt før dette russetreffet :)

Anonymous poster hash: a6b98...07f

Skrevet

Både kjæresten og jeg var på forskjellige russetreff hvert vårt år og det var bare fest og moro! Tror ikke at "neste alle" er utro på russetreff som AB sier over her altså

• Liker 1
Skrevet

Hvis han allerede har vært utro så er han igrunn ikke noe å samle på. Om du ikke stoler på han, hvorfor legger du så mye energi i noe som tar mye mer enn det gir?
Du er trolig ganske ung uansett, enten så prøver du å la være å tenke på dette her og prøver å stole på ham eller venter til du finner en fyr du faktisk klarer å stole på..

Jeg hadde aldri i verden stolt på typen din, men jeg er grusomt skeptisk også pga mye dårlige erfaringer. Har de allerede vært utro skal det ikke så mye til før de gjør det igjen..

Gjest Isabellag56
Skrevet

TS her

Han har ikke vært utro, men lå med en annen jente i den korte perioden det var slutt.

Ja, det er slitsomt og vanskelig, og han har gjort så mye. Men jeg elsker han, og klarer ikke gi slipp. Vil ikke gi opp, ikke enda.

Håper ting roer seg litt etter russetiden og at han klarer å la vær å gjøre noe dumt.. Takk for svar forresten!:)

Skrevet

Da jeg og kjæresten min var russ hadde vi "opptatt russ"-merke på rumpa på buksa :P i løpet av russetiden ble det også endel tusjskriving på buksen i form av navnene våre med hjerte rundt og "xx sin". Så alle var klar over at vi var opptatt :P

Men nå ville han ikke dratt på russetreff uten meg, hvertfall ikke om jeg lå syk hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et par som ikke hadde vært så lenge sammen. Han var først russ. Hun året etterpå. Ingen var utro, men hadde det skikkelig gøy på russetreffene. I dag er de samboere og venter barn.

Anonymous poster hash: e1089...596
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et par som ikke hadde vært så lenge sammen. Han var først russ. Hun året etterpå. Ingen var utro, men hadde det skikkelig gøy på russetreffene. I dag er de samboere og venter barn.

Anonymous poster hash: e1089...596

Ts her igjen.. Ååh, så godt å høre!

Anonymous poster hash: 17785...31a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...