lillen Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 Jeg leter etter sangen som spiltes under en plastisk operasjon i episoden igår. Og jeg lurer på om det kanskje er kjenningsmelodien, eller "reklamesangen". Er det noen som vet hva den heter? Den er litt rocka, men med en litt spesiell melodi innimellom. Helt herlig...
natasha Skrevet 11. juni 2004 #3 Skrevet 11. juni 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil var det "The Rockafeller Skank" med Fatboy Slim.
lillen Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2004 natasha: Din luring! Nå har jeg lett og lett etter Moby's Rockafeller! Skulle til å skrive et innlegg om at sangen kanskje ikke finnes...men så så jeg at du har lurt meg! :o
natasha Skrevet 11. juni 2004 #5 Skrevet 11. juni 2004 natasha: Din luring! Nå har jeg lett og lett etter Moby's Rockafeller! Skulle til å skrive et innlegg om at sangen kanskje ikke finnes...men så så jeg at du har lurt meg! :o :-) Beklager - skrev svaret litt før hjernen var med - men nå er iallefall svaret mitt riktig (hvis det var den de spilte i det hele tatt da, men jeg er nesten sikker på at det var det).
lillen Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2004 Men så var det ikke den... Du har sikkert rett i at det er den de spiller på reklamen, men det var ikke den de spilte masse av under operasjonen... :cry:
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2004 Den er rocka. Og det er fra blodig scene... Jeg husker ikke hva de synger, for jeg har knapt hørt den Jeg tok opp slutten av det de spilte av den i Nip/Tuck (på video), og da har de sunget litt refreng, men holder fortsatt på med et slags refreng, tror jeg. De synger noe slikt som: "It's not easy facin' up with, your whole world is blind/black" "Yeah!" Og så nynner de refrenget "Haahaahaa-haahahaaha-Haahahaaha-Haa" Ikke tydelig h-lyd, men mer "arabisk"? Dette blir verdens teiteste forklaring, men det er jo umulig å forklare slikt... Refrenget nynnes da til eksotisk rytme og gitar. Det er høyt tempo på trommingen.
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2004 Vokal ligna litt på The Kinks kanskje. Ihvertfall i "You really got me going".
lillen Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2004 Jeg har fått meg ny bestevenninne: Jinx! Hun fant låta! Det er "Paint it black" Men med hvem...?
Gjest Phair Skrevet 14. juni 2004 #11 Skrevet 14. juni 2004 Ahhh, endelig. Det er The Rolling Stones. Jeg greide bare ikke å huske hvilken sang som ble spilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå