AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Har hatt så langt forhold at jeg aldri har vært på date. Føler dette er utrolig skummelt Og selvtilliten etter to barn (kroppslig sett) er helt på tur. Når menn kan få damer som er ti/femten år yngre (jeg er 40) vil de jo ikke ha en halvsliten tobarnsmor? Og hvor treffe potensielle? Meldte meg inn på Match og ble skremt ut under en uke haha... Enten var det 60 åringer som skrev, eller så var det 23 år gamle gutter. Litt Ludvig i singeltilværelsen min, alt er skummelt hehe... Gi meg gode råd damer og menn, jeg trenger mangen! Anonymous poster hash: 8d967...341
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Ser jo nå at denne burde stått på singelforumet. Hvordan få slettet den herifra tro?Anonymous poster hash: 8d967...341
Sandie Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Ikke gi opp nettdatingen så lett:) Det finnes alle typer folk på datingsider, og på Møteplassen har jeg møtt mange hyggelige menn på min egen alder +/- noen år. (Jeg er 35).så kan anbefale den fremfor Match. Endret 2. mai 2014 av Sandie
Annie70 Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Punkt 1: slutt å se på deg selv som en halvsliten tobarnsmor ingen vil ha 4
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Du burde ikke gi opp nettdatingen etter en uke, du vil alltid få meldinger fra menn du ikke ønsker. Og du må være aktiv selv, man kan ikke alltid bare sitte og vente på meldinger. Ta kontakt med noen du selv liker, kanskje fortrinnsvis menn som også har barn.
smilo Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Jeg vet det er noen der ute som vil ha en flerbarnsmor på over 40. Jeg har bare ikke møtt ham enda
Euphemia Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Menn på førti har heller ikke nødvendigvis den heiteste, unge kroppen. Det betyr ikke at de ikke har draget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå