Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Ganske enkelt som tittelen sier, hvordan er det med å ha et crush når man er i et forhold? Er i et ganske seriøst forhold men har begynt å legge merke til en jente her, men har ikke lyst å ødelegge forholdet eller noe. Har ingen planer om å være utro osv., men bare nysgjerrig på om det er vanlig eller ikke. Er også et avstandsforhold og det hjelper ihvertfall ikke med at kjæresten ikke alltid er like grei mot meg når vi ikke er med hverandre.

Anonymous poster hash: 81508...ff8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig. Du må bare la være å handle etter de følelsene, så vil de gå over av seg selv.

Anonymous poster hash: 32c01...b73
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Ganske enkelt som tittelen sier, hvordan er det med å ha et crush når man er i et forhold? Er i et ganske seriøst forhold men har begynt å legge merke til en jente her, men har ikke lyst å ødelegge forholdet eller noe. Har ingen planer om å være utro osv., men bare nysgjerrig på om det er vanlig eller ikke. Er også et avstandsforhold og det hjelper ihvertfall ikke med at kjæresten ikke alltid er like grei mot meg når vi ikke er med hverandre.

Anonymous poster hash: 81508...ff8

Det er helt vanlig.. Jeg er mann og faktisk akkurat i samme situasjon som deg. Jeg ser på det som bare en irriterende greie som går vekk etterhvert. Cluet er å prøve å unngå personen så langt det lar seg gjøre. Hvis du merker det er gjensidig er det ikke noe i veien for å være litt hyggelig, du vet jo aldri hva som skjer med ditt eget forhold. Videre må du ikke finne på å være beruset med denne personen tilstede :P

Likevel pleier det å gå over etter typ 1 mnds tid for meg..

Anonymous poster hash: 653e6...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...