AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hva vil dere kategorisere som desperat oppførsel når det kommer til det motsatte kjønn? Jeg dater nemlig en fyr som jeg liker godt, men som jeg er litt usikker på. Han har innrømmet at han er utrolig dårlig på dette med å sende meldinger og slikt, men at han liker meg godt og synes jeg er en fantastisk jente. Jeg er samme typen som han og er heller ikke flink til å ta initiativ, men med akkurat han her merker jeg at jeg er villig til å gå utenfor min komfortsone og ta mye mer initiativ enn jeg ellers ville gjort. Men jeg er likevel redd for å være for frempå og for å bli oppfattet som desperat, selv om jeg vet at han liker meg.. Så noen råd fra dere kg'er? Hvor mye initiativ kan jeg ta før det blir en negativ ting?Anonymous poster hash: 3c39d...435
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Når du er desperat og når han oppfatter deg som desperat er vel to forskjellige ting. Kan du ikke bare se an signalene du får tilbake da? Så lenge du får positive signaler i retur, så er det ikke noe problem. Blir det stille eller du får negative signaler tilbake, så tar du en pause. Anonymous poster hash: 3d646...c96
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Må bare dele en historie om en kar jeg syns var rimelig desperat! Var på et utested og feira 30-årsdagen til ei venninne. En fyr kommer inn i lokalet, og går fra kvinne til kvinne og delte ut små, håndskrevne lapper med navn/nummer + "ring meg". Alle fikk en lapp! Så gikk han ut av lokalet, og over til utestedet over gata. Lurer på om han fikk napp den kvelden...Anonymous poster hash: 7e511...664
Toxicwonderland Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Når du går på gata/i byen og tenker "han kunne jeg klina med" til alle av motsatt kjønn du passerer... 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Desperat er man når man går for en partner som har BMI over kroppstemperatur. Anonymous poster hash: c0a83...a45
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Du merker vel om han er interessert. At noen er "dårlige på å sende meldinger" kan både bety at de ikke er interessert og bruker det som unnskyldning, eller at de er genuint dårlige på det. Dersom han er interessert, tar han jo kontakt. Man er jo ikke "dårlig på" all slags kontakt med noen man vil ha kontakt med. Har han bedt deg ut? Anonymous poster hash: 7b9e3...fe8
Gjest Leo Nardo Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Når en fremmed kvinne du ikke vet noe om vil sprute deg i ansiktet og du tilbyr deg som frivillig, da er du desperat. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=833387&p=14374697 Det du beskriver er ikke desperasjon. Personlig hadde jeg satt veldig stor pris på det om jeg likte deg. De kvinnene som oppfører seg på en måte som gjør meg usikker eller i det hele tatt prøver å spille spill dumper jeg ganske raskt. Jeg trenger å få litt i retur for å forelske meg eller få god kjemi med noen. En en-veis prosess gjør lite for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Jeg tenker at det er en balanse mellom å være meget interessert og desperat. Kanskje skillet er at hvis man er desperat er man ute etter kjæreste, samme hvem liksom. At en griper etter et hvert halmstrå og går all in med alle som viser interesse. Er man "bare" interessert er man ute etter den ene personen, fordi man liker han så godt. Anonymous poster hash: dc6f3...048
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Må bare dele en historie om en kar jeg syns var rimelig desperat! Var på et utested og feira 30-årsdagen til ei venninne. En fyr kommer inn i lokalet, og går fra kvinne til kvinne og delte ut små, håndskrevne lapper med navn/nummer + "ring meg". Alle fikk en lapp! Så gikk han ut av lokalet, og over til utestedet over gata. Lurer på om han fikk napp den kvelden...Anonymous poster hash: 7e511...664 Du sier det er desperat. Jeg kaller det taktisk. Det funker, folk flest hater avslag og der har du en sikker vinner så lenge han er høflig og ser nogenlunde ut. Vi lever i en syk verden.. Anonymous poster hash: e3ce5...cf6 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Desperat er å dra ut på byen ved midnatt natt til mandag i håp om at den rette skal være der da og i tillegg bli rasende når personen man drar med seg hjem ikke er interessert i noe mer enn ONS. Det kaller jeg desperat. Anonymous poster hash: bb3d3...e85
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Desperat er å dra ut på byen ved midnatt natt til mandag i håp om at den rette skal være der da og i tillegg bli rasende når personen man drar med seg hjem ikke er interessert i noe mer enn ONS. Det kaller jeg desperat.Anonymous poster hash: bb3d3...e85 Bitter eller?Anonymous poster hash: 3c39d...435
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 AnonymBruker, on 05 May 2014 - 18:47, said: Bitter eller?Anonymous poster hash: 3c39d...435 Hehe, nei. Er heldigvis ikke meg dette gjelder for Anonymous poster hash: bb3d3...e85
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har en venninne som var så desperat etter fyr at hun ble samboer med en somalier. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har en venninne som var så desperat etter fyr at hun ble samboer med en somalier. Jahadu. Hvordan går det med dem da?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Jahadu. Hvordan går det med dem da? Hun har klaget på ham i et år nu, men å hive ham ut....Niks. Problemet er jo at han faktisk viste seg å være en fin fyr da han fikk en sjanse til å jobbe, for han jobber virkelig, men hun klager okkesom. Endret 5. mai 2014 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Hva vil dere kategorisere som desperat oppførsel når det kommer til det motsatte kjønn? Jeg dater nemlig en fyr som jeg liker godt, men som jeg er litt usikker på. Han har innrømmet at han er utrolig dårlig på dette med å sende meldinger og slikt, men at han liker meg godt og synes jeg er en fantastisk jente. Jeg er samme typen som han og er heller ikke flink til å ta initiativ, men med akkurat han her merker jeg at jeg er villig til å gå utenfor min komfortsone og ta mye mer initiativ enn jeg ellers ville gjort. Men jeg er likevel redd for å være for frempå og for å bli oppfattet som desperat, selv om jeg vet at han liker meg.. Så noen råd fra dere kg'er? Hvor mye initiativ kan jeg ta før det blir en negativ ting?Anonymous poster hash: 3c39d...435 Hmmm dårlig på å sende meldinger, kjøper ikke helt den altså. Dersom han vil treffe deg, får han tak i deg;) Han kan jo ringe? Du kan evt sende EN sms og spørre om han vil finne på noe? Resten blir opp til ham syns jeg. Men jeg må legge til at dersom han virkelig liker deg, så klarer du ikke skremme ham bort ved å vise litt interesse.Anonymous poster hash: be398...acb
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 Hun har klaget på ham i et år nu, men å hive ham ut....Niks. Problemet er jo at han faktisk viste seg å være en fin fyr da han fikk en sjanse til å jobbe, for han jobber virkelig, men hun klager okkesom. Er man desperat så hiver en vel ikke ut samboeren...da er jo ny despojakt på gang :-) Fint han er en bra kar. De kan komme i alle størrelser og farger :-D
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #18 Skrevet 5. mai 2014 Er man desperat så hiver en vel ikke ut samboeren...da er jo ny despojakt på gang :-) Fint han er en bra kar. De kan komme i alle størrelser og farger :-D Jeg likte ham alltid, men hun skammet seg over ham, men måtte ha noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå