Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente ikke å snoke, skulle bare bruke min egen iPad og trodde jeg var innlogget på min snap der, men det var hans.

Hvertfall så var det kommet en snap for noen dager siden da vi var ute å drakk. Snappen var fra exen hans. Han har tidligere slettet henne etter ønske fra meg, fordi hun sendte nakenbilder til ham. Nå var hun på lista over motatte snaps, så da måtte jeg bare se om hun var i kontaktlisten. Men det var hun altså ikke. Hvorfor har han lagt henne til for å så slette henne? Er det for å unngå at jeg skal se henne på top friends? Burde jeg være bekymret?

Anonymous poster hash: f7076...83b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være han har på den innstillingen at alle kan sende snapper til deg, selv om de ikke er i kontaktlisten, og at han dermed ikke har henne på kontaktlisten sin, og ikke sender snap til henne, men hun har han på sin :)

Anonymous poster hash: cff4a...cda

Skrevet

Jepp, som nevnt over. Det er en innstilling som gjør at folk som har deg på listen din kan sende deg snaps, selv om du ikke har dem på din liste. Hvis han har fjernet henne fra sin liste, så vil han fremdeles være på hennes liste.

Skrevet

Jeg ville ha spurt ham.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletta en fra snapp, men får fremdeles snapps av han av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: 920d9...d5c
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, som nevnt over. Det er en innstilling som gjør at folk som har deg på listen din kan sende deg snaps, selv om du ikke har dem på din liste. Hvis han har fjernet henne fra sin liste, så vil han fremdeles være på hennes liste.

Han har sånn at kun venner kan sende han snaps. Det er derfor jeg synes det er så rart. Da må han jo ha lagt henne til for å så slette henne etterpå.

Jeg har ikke lyst til å spørre han, for vi har slitt litt med at jeg ikke klarer å stole på han. Har tidligere skjedd ting med en annen ex og han som jeg har hatt store problemer med å komme over. Så nå er hele det temaet litt sårt. Jeg vil ikke starte en krangel

Skrevet

Han har sånn at kun venner kan sende han snaps. Det er derfor jeg synes det er så rart. Da må han jo ha lagt henne til for å så slette henne etterpå.

Jeg har ikke lyst til å spørre han, for vi har slitt litt med at jeg ikke klarer å stole på han. Har tidligere skjedd ting med en annen ex og han som jeg har hatt store problemer med å komme over. Så nå er hele det temaet litt sårt. Jeg vil ikke starte en krangel

Skjønner det. Du kan jo legge henne til, blokkere henne og deretter slette henne. Litt sært å gjøre det på profilen hans, men men. Hvis han får snaps fra henne etter det så er det jo litt rart.

Skrevet

jeg skjønner det er sårt, men det viktigste i et forhold er jo kommunikasjon. Om du ikke får svar på dette, så kan jo dette bli noe som irriterer deg og som tilslutt blir en big deal. Si det på en ordentlig måte uten å anklage han. Blir han sur da, så hadde jeg kanskje blitt litt beskymret.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det. Du kan jo legge henne til, blokkere henne og deretter slette henne. Litt sært å gjøre det på profilen hans, men men. Hvis han får snaps fra henne etter det så er det jo litt rart.

Blir litt dumt det og dersom han faktisk holder på å sende snaps med henne vare at han sletter mellom hver gang. Da vil han jo se at hun er blokkert.

jeg skjønner det er sårt, men det viktigste i et forhold er jo kommunikasjon. Om du ikke får svar på dette, så kan jo dette bli noe som irriterer deg og som tilslutt blir en big deal. Si det på en ordentlig måte uten å anklage han. Blir han sur da, så hadde jeg kanskje blitt litt beskymret.

Hvordan skal jeg si det da? Vet ikke engang om han husker at han var logget inn på ipaden. Det vil jo for han virke som jeg bevisst logget inn på hans for å snoke.

Tenkte jeg skulle prøve å sitte ved siden av han når han sjekker snaps og så tilfeldig legge merke til den snappen i lista som er fra henne. Men det kan jo ta sin tid før en sånn sjanse dukker opp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blokkerte en person en gang, så slettet jeg h*n etter på. Men fikk allikevel snap fra denne personen? Jeg tror du må blokkere (slik at det havner nederst under lista "blokkerte") uten å slette for at personen ikke skulle kunne sende flere snaps til deg?

Anonymous poster hash: d7b9a...ba9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blokkerte en person en gang, så slettet jeg h*n etter på. Men fikk allikevel snap fra denne personen? Jeg tror du må blokkere (slik at det havner nederst under lista "blokkerte") uten å slette for at personen ikke skulle kunne sende flere snaps til deg?

Hvor finner man dem som er blokkerte?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man dem som er blokkerte?

Det skal havne nederst på vennelista under "blokkerte". Men hvis du blokkerer OG sletter så forsvinner jo personen fra vennelista. Og da tror at du automatisk opphever blokkeringen når du sletter.

AnonymBruker
Skrevet

Det skal havne nederst på vennelista under "blokkerte". Men hvis du blokkerer OG sletter så forsvinner jo personen fra vennelista. Og da tror at du automatisk opphever blokkeringen når du sletter.

Hm. Har aldri blokket noen selv så har aldri sett det. Har sett at jeg har hatt noen "pending snaps" når jeg har slettet folk. Er vel mulig at han fikk det fra henne og ble nysgjerrig.

Skulle egentlig ønske at han heller var ærlig om hele greia. Jeg vet at han har dårlig samvittighet overfor henne siden hun sliter litt, og at han derfor snakker med henne iblant. Istedenfor å fortelle meg så slettet han disse samtalene på face osv, men siden vi deler iPad, pc og ofte telefon så ser jeg det av og til. Har sagt jeg heller vil at han skal være åpen om det, men virker som han er redd for å lage en krangel ut av noe som ikke betyr noe for ham.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre som har noen råd? Typen er på jobb nå, så jeg sitter og grubler meg ihjel over mulige grunner til at han sletter og legger henne til.

Gjest Mooky
Skrevet

Jeg hadde satt på den instillingen som gjør at du kun kan få fra folk på vennelisten.. Jeg tror ikke jeg ville sagt noe etterpå, men jeg ville faktisk skjekket igjen om en måneds tid. Har han fått mer snaps fra henne, så ville jeg faktisk ikke stolt på han desverre..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt på den instillingen som gjør at du kun kan få fra folk på vennelisten.. Jeg tror ikke jeg ville sagt noe etterpå, men jeg ville faktisk skjekket igjen om en måneds tid. Har han fått mer snaps fra henne, så ville jeg faktisk ikke stolt på han desverre..

Han kan bare få fra folk på vennelisten. Det er sånn jeg vet at han sletter og legger til. For hvis ikke kunne han ikke ha fått den snappen.

Vet ikke hvordan jeg skal klare å gå en hel måned å være usikker. Regner med han skal ut og drikke i kveld, jeg kan ikke ut i dag, så vil vel bare sitte hjemme og føle meg jævlig :/

Skrevet

Han kan bare få fra folk på vennelisten. Det er sånn jeg vet at han sletter og legger til. For hvis ikke kunne han ikke ha fått den snappen.

Vet ikke hvordan jeg skal klare å gå en hel måned å være usikker. Regner med han skal ut og drikke i kveld, jeg kan ikke ut i dag, så vil vel bare sitte hjemme og føle meg jævlig :/

Herregud.. akkurat sånn holdt eksen min også på..

For noen fjols de er.

Jeg ville spurt jeg :) Du burde vel merke fort om han lyver til deg om det eller ikke :laugh:

Gjest Gjest
Skrevet

TS skal da ikke inn på kjærestens konto og røre.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud.. akkurat sånn holdt eksen min også på..

For noen fjols de er.

Jeg ville spurt jeg :) Du burde vel merke fort om han lyver til deg om det eller ikke :laugh:

Nei, er helt umulig å skjønne om han lyver. Han er veldig "flink" til å lyve. Jeg hører han lyver til foreldrene sine hele tiden. Han gjør det for å unngå drama.

Vil jo såklart merke om han lyver om å ha fått snappen, men vet ikke om jeg ville fått et ærlig svar. Skulle ønske jeg kunne gå inn i huet hans av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...