AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 For min del virker det som om menn har mer behov for eksotiske damer, enn hva kvinner har for det samme. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 16303...9b2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Kanskje det har litt med dette med variasjon som mange liker Anonymous poster hash: 16303...9b2
NoFuss Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Jeg tror at menn med unntak av homofile menn har behov for damer, deriblant eksotiske. Endret 2. mai 2014 av NoFuss 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 kvinner vil ha penger, og menn eksotisk. Anonymous poster hash: 90ce3...6c8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Det er nok like mange kvinner som menn som foretrekker det eksotiske. Anonymous poster hash: afc7f...855 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Er ikke min erfaring. Jeg liker franskmenn og sveitsere bedre enn nordmenn (mest pga. kultur men også utseende). Får oppmerksomhet fra både dem og nordmenn og opplever at de fleste norske gutter jeg treffer liker norske jenter. Anonymous poster hash: cb3d0...0bc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 ^Kan legge til; utvalget "eksotiske" menn for kvinner er noe begrenset, ettersom mange av dem kommer fra en kvinnefiendtlig kultur. I enkelte land finnes det derfor kvinner norske menn ville datet, men ikke like mange menn norske kvinner ville datet. Syd-europeiske land har mange menn som har et eksotisk utseende uten at kulturen deres er altfor fremmed. Anonymous poster hash: cb3d0...0bc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Er ikke min erfaring. Jeg liker franskmenn og sveitsere bedre enn nordmenn (mest pga. kultur men også utseende). Får oppmerksomhet fra både dem og nordmenn og opplever at de fleste norske gutter jeg treffer liker norske jenter. Anonymous poster hash: cb3d0...0bc Franskmenn? Utro løgnhalser. Både damene OG mennene, der er det vanlig at alle er utro. Ekkelt. De må jo ha syyykt mye kjønnssykdommer. Det gjelder forsåvidt i eksotiske land også.. Anonymous poster hash: 69616...b04
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Franskmenn? Utro løgnhalser. Både damene OG mennene, der er det vanlig at alle er utro. Ekkelt. De må jo ha syyykt mye kjønnssykdommer. Det gjelder forsåvidt i eksotiske land også.. Anonymous poster hash: 69616...b04 Det er mer grunn for å vegre seg for sex med en skandinaver. Fordi folk ligger rundt mer (generelt, selv om de er single) og nordmenn er vanvittig dårlige på kondombruk. Anonymous poster hash: cb3d0...0bc
Gjest ashanti Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Jeg skjønner ikke helt temaet her. Snakker TS om at norske menn har behov for eksotiske damer? Eller menn generellt? Det er jo ikke sånn at en dame fra Italia er eksotisk for italianske menn f eks. Derimot vil norske jenter være kjempeeksotiske for italienske menn. Jeg kjenner forøvrig mange norske gutter som syntes damer fra andre land enn Norge er vakre ja. Tror ikke jeg kjenner én eneste norsk gutt/mann som kun liker norske damer. Høres merkelig ut spør du meg. Det er mer grunn for å vegre seg for sex med en skandinaver. Fordi folk ligger rundt mer (generelt, selv om de er single) og nordmenn er vanvittig dårlige på kondombruk. Anonymous poster hash: cb3d0...0bc Det stemmer faktisk.
Gjest Sabrina Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Franskmenn? Utro løgnhalser. Både damene OG mennene, der er det vanlig at alle er utro. Ekkelt. De må jo ha syyykt mye kjønnssykdommer. Det gjelder forsåvidt i eksotiske land også.. Anonymous poster hash: 69616...b04 Kvinne, skjerp deg! 1
Gorgonzola Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 For min del virker det som om menn har mer behov for eksotiske damer, enn hva kvinner har for det samme. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 16303...9b2 Tror du har rett, jeg har ikke hørt om damer som har behov for eksotiske damer i noen særlig grad. Men - hva er eksotiske damer egentlig?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Er ikke min erfaring. Jeg liker franskmenn og sveitsere bedre enn nordmenn (mest pga. kultur men også utseende). Får oppmerksomhet fra både dem og nordmenn og opplever at de fleste norske gutter jeg treffer liker norske jenter. Anonymous poster hash: cb3d0...0bc Ja, selvsagt liker så og si alle norske gutter norske jenter. Men jeg tenkte mer på å liksom sette litt pris på de eksotiske. Anonymous poster hash: 16303...9b2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Jeg skjønner ikke helt temaet her. Snakker TS om at norske menn har behov for eksotiske damer? Eller menn generellt? Det er jo ikke sånn at en dame fra Italia er eksotisk for italianske menn f eks. Derimot vil norske jenter være kjempeeksotiske for italienske menn. Jeg kjenner forøvrig mange norske gutter som syntes damer fra andre land enn Norge er vakre ja. Tror ikke jeg kjenner én eneste norsk gutt/mann som kun liker norske damer. Høres merkelig ut spør du meg. Tenker på menn her i Norge, men det kan også gjelde de i andre land også, har ikke kjennskap til dem. Anonymous poster hash: 16303...9b2
Eriks Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 ^Kan legge til; utvalget "eksotiske" menn for kvinner er noe begrenset, ettersom mange av dem kommer fra en kvinnefiendtlig kultur. I enkelte land finnes det derfor kvinner norske menn ville datet, men ikke like mange menn norske kvinner ville datet. Syd-europeiske land har mange menn som har et eksotisk utseende uten at kulturen deres er altfor fremmed. Anonymous poster hash: cb3d0...0bc For de norske mennene har så stor tilgang på kvinnene fra kvinnefiendtlige kulturer? Jeg vil heller si det er omvendt. Disse mennene dater norske kvinner, mens deres "medsøstre" (formulerer det som vår kjære Cuckold) ikke har muligheten i samme grad.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Kvinne, skjerp deg! Eh, jeg er halvt fransk og har bodd i Frankrike, vet hva jeg snakker om! Anonymous poster hash: 69616...b04
Gjest Idollet Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 (endret) For de norske mennene har så stor tilgang på kvinnene fra kvinnefiendtlige kulturer? Jeg vil heller si det er omvendt. Disse mennene dater norske kvinner, mens deres "medsøstre" (formulerer det som vår kjære Cuckold) ikke har muligheten i samme grad. Folk fra muslimske land i vertfall, som holder jentungene på matta. Mens guttene springer rundt og gjør stort sett som de vil. Skjønner det heller ikke, muslimske menn har lov til å gifte seg med folkene av "boka", men stort sett er jo kvinnene her til land ateister ..., så egentlig gjelder koranen kun for jenter. Endret 2. mai 2014 av Idollet
Gjest Sabrina Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Eh, jeg er halvt fransk og har bodd i Frankrike, vet hva jeg snakker om! Anonymous poster hash: 69616...b04 Ja, da har du jo all grunn til å generalisere og greie alle under en kam ja.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #19 Skrevet 2. mai 2014 Ja, da har du jo all grunn til å generalisere og greie alle under en kam ja. Jeg har hvertfall peiling på kulturen! Forøvrig skjønner jeg ikke at folk har samvittighet til å reise til sånne pedo-land som Thailand.. stakkars damer. Jeg kunne ALDRI vært sammen med en mann som hadde fortalt meg at han hadde vært i Thailand. Det sier litt om en person syns jeg. Anonymous poster hash: 69616...b04
Gjest Sabrina Skrevet 2. mai 2014 #20 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har hvertfall peiling på kulturen! Anonymous poster hash: 69616...b04 Rart, fordi du fremstiller deg selv som veldig ignorant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå