AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har bestilt fra en amerikansk nettbutikk og fra eBay nå, og jeg har regnet ut hva toll og moms vil bli. Men det jeg lurer på er, når og hvordan betaler jeg tollgebyret? Får jeg bare en regning i posten? Leste også et sted at noen ganger trengs kanskje personnummeret mitt når dette skal betales. Hvordan får de tak i det da? Ringer de på tollkontoret eller? Takk for hjelp. Anonymous poster hash: 1159b...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 2. mai 2014 #2 Del Skrevet 2. mai 2014 Om det sendes med posten så betaler du når du henter pakken. Om det sendes med DHL el. tror jeg du får regning. Det finnes visse tilfeller der du kan fortolle selv (tror det er over kr . 1000), da må du registrere deg. Les på toll.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 2. mai 2014 #3 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har bestilt fra en amerikansk nettbutikk og fra eBay nå, og jeg har regnet ut hva toll og moms vil bli. Men det jeg lurer på er, når og hvordan betaler jeg tollgebyret? Får jeg bare en regning i posten? Leste også et sted at noen ganger trengs kanskje personnummeret mitt når dette skal betales. Hvordan får de tak i det da? Ringer de på tollkontoret eller? Takk for hjelp. Anonymous poster hash: 1159b...52a Om varene dine kommer på postkontoret, pleier i hvert fall jeg å betale det der når jeg henter pakken min. Om det kommer med et eller annet budfirma får du regning i posten. Det er mine erfaringer! Slapp av! Du får garantert betalt toll og moms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 2. mai 2014 #4 Del Skrevet 2. mai 2014 Om varene dine kommer på postkontoret, pleier i hvert fall jeg å betale det der når jeg henter pakken min. Om det kommer med et eller annet budfirma får du regning i posten. Det er mine erfaringer! Slapp av! Du får garantert betalt toll og moms! Ja, det er ingen fare for at de lar deg slippe unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Del Skrevet 2. mai 2014 TS her. Okei! Hehe. Da regner jeg med at det går greit. Takk for svar! Anonymous poster hash: 1159b...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå