Gå til innhold

Spraytan + syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden, og vil se litt "fresh" ut når jeg kommer ned! :danse:

Noen som kan anbefale en spray/krem/gel tan, som holder lenge, god og bruke, og som ikke "flasser" av etter en dukkert i salt/klor vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bruke det, når du skal ned til sol og varme???

Skrevet

Blir ikke så mye solings der nede, har satt opp mye på kalenderen :laugh:

Så syns jeg ikke det er så stas å fyke rundt i fine sommerskjørt med blå/grønne vinterlegger :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruke det, når du skal ned til sol og varme???

Jeg bruker ikke spraytan før sydentur, men hender jeg bruker det under oppholdet og når vi drar hjem. Det er ikke alle som er velsignet med hud som faktisk blir brun. Min hud er melkehvit, og jeg får ikke antydning til farge i huden når jeg er i syden. Jeg blir først rød, og så går jeg kanskje fra likblek til mer hvitgrå hvis jeg er heldig.

Ikke spesielt morsomt å sammenligne seg med andre der nede som ser ut som negere, hvis man tar gruppebilde f.eks og du ser ut som en albino sammenlignet med de andre. Derfor er spraytan er godt alternativ for noen av oss

Anonymous poster hash: bc34e...092

• Liker 2
Skrevet

Flere som har tips?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt litt summerglow-fuktighetskrem i dagene før avreise når jeg reiser sydover. Er akkurat nok til at det tar bort den glassaktige vinterhuden og gir litt sommerlig glød, uten at det stjeler farge. Jeg blir også lett naturlig brun med den!

Anonymous poster hash: 1872b...bc5
Skrevet

Saint tropez

Skrevet

Saint tropez

Hvilken type? Hvor handler du den fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...