Idapida567 Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Skal til syden, og vil se litt "fresh" ut når jeg kommer ned! Noen som kan anbefale en spray/krem/gel tan, som holder lenge, god og bruke, og som ikke "flasser" av etter en dukkert i salt/klor vann?
Madelene B Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor bruke det, når du skal ned til sol og varme???
Idapida567 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2014 Blir ikke så mye solings der nede, har satt opp mye på kalenderen Så syns jeg ikke det er så stas å fyke rundt i fine sommerskjørt med blå/grønne vinterlegger 1
Sandie Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Jeg liker denne fra Dior: http://www.dior.com/beauty/en_int/fragrance-and-beauty/skincare/your-concern/sun-protection-and-self-tanners/pr-sunprotectionnn-Y0215401-self-tanner-natural-glow-body.html Har brukt den flere ganger på sydentur.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor bruke det, når du skal ned til sol og varme??? Jeg bruker ikke spraytan før sydentur, men hender jeg bruker det under oppholdet og når vi drar hjem. Det er ikke alle som er velsignet med hud som faktisk blir brun. Min hud er melkehvit, og jeg får ikke antydning til farge i huden når jeg er i syden. Jeg blir først rød, og så går jeg kanskje fra likblek til mer hvitgrå hvis jeg er heldig. Ikke spesielt morsomt å sammenligne seg med andre der nede som ser ut som negere, hvis man tar gruppebilde f.eks og du ser ut som en albino sammenlignet med de andre. Derfor er spraytan er godt alternativ for noen av oss Anonymous poster hash: bc34e...092 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har brukt litt summerglow-fuktighetskrem i dagene før avreise når jeg reiser sydover. Er akkurat nok til at det tar bort den glassaktige vinterhuden og gir litt sommerlig glød, uten at det stjeler farge. Jeg blir også lett naturlig brun med den! Anonymous poster hash: 1872b...bc5
Idapida567 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2014 Saint tropez Hvilken type? Hvor handler du den fra?
miramis Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Hvilken type? Hvor handler du den fra? Coverbrands, jeg liker de med mousse. http://www.coverbrands.no/merker/st-tropez/self-tan-bronzing-mousse-240ml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå