AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hei! Hva kjøper dere i konfirmasjonsgaver for tiden når dere ikke gir penger? Er det helst smykker, eller tekniske duppeditter? Føler jeg har falt litt av lasset når det gjelder hva ungdommen bryr seg om i dag. Anonymous poster hash: 90e24...ba6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har styrt unna tekniske dupeditter. Jeg har gitt gaver som varer. Det vil si ting som smykker, fotoalbum, bøker i fine utgivelser, kortholder i metall (gjerne med inngravering i), tollekniver, bunadssølv m/m. Ting som ikke blir så lett utdatert eller utbyttet. Kortholderen blir kanskje lett utbyttet etterhvert om den faller i smak, men er perfekt gave for "ikke slektning-gutter" som vi gir gave til. Anonymous poster hash: d1cae...747
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Hva er den perfekte gaven til en gutt som ikke koster så mye? Vi skal gi penger, men har lyst å gi han en ting som vil vare. Som han kan se tilbake på å si, ja denne fikk jeg i konfirmasjonen av tante. Hvor finner jeg den gaven? Anonymous poster hash: b4b3c...70d
Gjest Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Hei! Hva kjøper dere i konfirmasjonsgaver for tiden når dere ikke gir penger? Er det helst smykker, eller tekniske duppeditter? Føler jeg har falt litt av lasset når det gjelder hva ungdommen bryr seg om i dag. Anonymous poster hash: 90e24...ba6 Til nabobarn og andre som blir konfirmerte og som vi er nødt til å gi en oppmerksomhet til så gir vi penger. De enda litt perifere har vi gitt et kort og et flakslodd til. Men er vi inviterte i selskapet så prøver jeg å gi en gave som kan være et minne om dagen. Og til jenter har vi gitt: sølvskjeer, smykker, bibel, et bilde, smykkeskrin med inngravert navn og sånne ting... Til gutter har vi gitt: smykker, Maglight, lommekniv, klokke, sovepose, tursekk o.l Men det kommer jo litt ann på konfirmantens interesser også da...
Gjest Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Gi de en pakke kondomer! Det fikk faktisk konfirmanten i et selskap vi var i, i fjor . Han fikk et førstehjelpsskrin, med div oppi. Og deriblant kondomer . Var en del av de eldre som ble litt stive i maska da...
Madelene B Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Det fikk faktisk konfirmanten i et selskap vi var i, i fjor . Han fikk et førstehjelpsskrin, med div oppi. Og deriblant kondomer . Var en del av de eldre som ble litt stive i maska da... hahahaha
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Hva er den perfekte gaven til en gutt som ikke koster så mye? Vi skal gi penger, men har lyst å gi han en ting som vil vare. Som han kan se tilbake på å si, ja denne fikk jeg i konfirmasjonen av tante. Hvor finner jeg den gaven? Anonymous poster hash: b4b3c...70d De har mye fine mansjettknapper i sølv. Ellers ville jeg forslått en bok i en flott utgave (om du vet hva konfirmanten liker.. vi har gitt bort noen fine utgaver av ringenes herre til et par guttekonfirmanter), en fin tollekniv er gjerne en ting som varer og som de plutselig liker bedre i tjueåra enn på dagen når de åpner gaven.. Ellers er en leatherman (multitool) veldig fin, men de er gjerne litt dyrere igjen. De varer og varer også i årevis. Vi har gitt bort et par Leatherman Skeletools i konfirmasjonsgave og de er populære blant enkelte gutter. Kortholder i metall eller skinn og metall... Guttesmykker i stål og skinn? Her fås alt av armbånd, smykker, mansjettknapper, slipsnål etc.. Men det kommer an på gutten og interessen. En som interesserte seg veldig for slektsforskning og historie fikk jeg bydgebok med oss.. En jaktinteressert fikk kikkert og sovepose... Anonymous poster hash: d1cae...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå