Gå til innhold

Ingen forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her, og det er kun 2 uker igjen til bryllupet. Og min forlover har sendt en mail om at han ikke kommer til bryllupet alikevel.

Jeg føler meg såret og er veldig lei meg akkurat nå. Jeg har ingen jeg synes kan ta over rollen som forlover. Og vet ikke hva jeg skal gjøre. Han's grunn var at han ikke ville ta fri fra arbeid, da han heller ville arbeide i hele sommer, og ta ferie i høst. Og at han ville bruke pengene på å fly (han flyr småfly, som han så må leie).

Vi hadde møte med presten i går, og han er jo med i planene, men nå er vi nødt til å endre det hele. Og å sende en mail om at han ikke kommer, han kunne vel i det minste ringe meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

???

I alle dager!

Hvorfor i all verden ville du ha en så upålitelig "venn" som forlover?

Det er vel noen andre du kan spørre?

Skrevet

Så trist... Og utrolig lumpent gjort, slikt går da bare ikke ann!

Kaskje du har en søster eller bror, eller en kusine eller noe som kan ta over? En som vet å forstå seg på hvordan man behandler andre...

Skrevet

FORLOVEREN DIN SENDER EN MAIL 2 UKER FØR BRYLLUPET OM AT HAN IKKE KOMMER??? :o

Kunne da i det minste giddet å ta en telefon. Og å trekke seg så kort tid før med argumenter om at han heller vil jobbe og bruke penger på hobbyen sin er mildt sagt tankeløst og egoistisk.

Sånne venner kan man være uten, spør du meg :evil:

Har du søsken som kan være aktuelle som forlover da?

Håper det løser seg :-) Lykke til

Skrevet

:hakeslepp:

WHAT?

Går søren meg ikke an!

Sender deg en :trøste: jeg....

Skrevet

Dette var trist - så utrolig lumpent og umodent gjort!!

Håper det ordner seg og at du finner en forlover som vet å verdsette deg!

Lykke til og :trøste: klem til deg

Skrevet

:hår: :hår: :hår: :hår:

Huff og huff... det samme skjedde med samboeren min. Forloveren hans "glemte" at han skulle være forlover( ble spurt før jula, og ville det), og hadde bestilt seg Oslotur (for dit går det jo "sjelden" fly fra Værnes... :riste: ) Vi hadde bare hørt rykter om at han skulle bort den helga. Og da han ikke hadde svart på innbydelsen da fristen gikk ut, tok samboeren min kontakt med han flere ganger gjennom jobb - og ba han om å ta en tur bort til oss. Men han dukka aldri opp...Tilslutt sendte vi ei melding og spurte om han og dama hadde tenkt å komme i bryllup. Fikk tilbake; Nei...har bestilt oss tur til OSLO...

Så da gidda vi ikke å "minne" han på at han egentlig skulle være forlover... slikt kan vel ikke kalles venner akkurat...

Heldigvis har sambo en bror som stiller opp, og flaksen er at vi har 2 måneder igjen...og ikke 2 uker!!!

:trøste: :trøste: :trøste:

Skrevet

Huff, det hørtes ikke spesielt hyggelig ut!

Håper du finner noen andre da, noen som er sitt ansvar bevisst og som er en god venn i nøden.

:blomst_opp:

Gjest Gjesta
Skrevet

Sånt får meg til å gremmes...etter min mening går det rett og slett ikke an å tolerere slik oppførsel, og jeg ville aldri i verden tatt dette mennesket seriøst noen gang i fremtiden!

Hva skal dere med sånne "venner" - og hvordan i alle dager går det an å melde forfall 2 uker før bryllupet?

Menneskevesenet skuffer stadig...

K

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke tro det jeg leser? Å være forlover er jo en stor ære, og en hyggelig tillitsærklæring. Å "glemme" eller å ikke prioritere er jo helt BAK MÅL!!! Da er man virkelig ikke en god venn!!

Jeg hadde gjerne reist jorda rundt for en av mine venner hvis jeg ble spurt om å være forlover... og alt annet kan vel flyttes på?

Nei.. vettu... ikke gode nok venner spør du meg!!

Lykke til i jakten på en ny forlover som STILLER OPP!!

Skrevet

Fy søren!!!

Håper dere har gitt klar beskjed om at det er skikkelig dårlig gjort.

Og at dere finner noen andre som passer bedre.

(Søsken, fetter.... kanskje en svigerbror/søster om de har nært forhold)

Skrevet

Jeg har tenkt på å spørre min bror, men vi har ikke noe særlig nært forhold.

Her i Danmark er det heller ikke normalt at kvinnen har en forlover, så jeg kan velge og ikke ha noen. Jeg har problemer med å finne noen jeg føler skal ha den oppgaven.

Skrevet

Jeg er sjokkert, og finner ikke ord... Måper skikkelig her jeg sitter :hakeslepp:

Skrevet

Ojoj, det var kjipt. For en dust. Tror jeg ville hatt et rimelig anstrengt forhold til en sånn "venn" i ettertid.

Kan egentlig ikke komme med noe lurt tips om hva du skal gjøre. Men en litt fjern bror er kanskje bedre enn ingen? Kanskje dere kan bli litt nærmere kjent?

Catzy

Skrevet

Jeg har heldigvis ordnet meg tre forlovere jeg da...eller dvs en forlover (maid of honour) og to voksne bridesmaids. Så om en faller fra så har jeg reserver. :)

Hva med å ha moren din som forlover forresten? Hvis du har et ok forhold til henne? Hvis du feks skal ha faren din til å følge deg opp kirkegulvet så hadde det kanskje vært koselig for mor å også være en viktig del?

Ellers syns jeg det var lusent å bare sende en mail ja. Fy og fy... :fy:

Skrevet

:klø:

åsså på mail???? :o

Håper det ordner seg. :trøste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...