AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Her om dagen fikk jeg match med en gutt som jeg fikk veldig bra førsteinntrykk av på Tinder. Han tok kontakt i chatten, og vi snakket ganske bra sammen (selvfølgelig litt kleint, men det hører nesten med). Han virket veldig ivrig, og spurte masse om forskjellige ting. Jeg liker å være litt tilbakeholden, for å ikke virke for "billig" men jeg svarte selvfølgelig på det han spurte om, og spurte om en del tilbake slik at samtalen fløt godt. Så gikk det et par dager uten at vi snakket, før han spurte om jeg har snapchat. Jeg svarte, og i tillegg la han meg til på Instagram. I begynnelsen sendte han en del snaps, men (uheldigvis) sendte han på litt dårlige tidspunkt, og jeg svarte med ganske korte snaps uten mye smileys osv. Grunnen til det er at hvis jeg tenker å svare skikkelig senere, så glemmer jeg det. Nå i det siste har han nesten aldri sendt snaps, og hvis jeg sender han, svarer han bare sånn kort og uinteressert, men de fleste gangene svarer han ikke i det hele tatt... Er dette et tegn på avvisning? Synes det er merkelig at han først er så ivrig, og så blir han helt tilbakeholden Kanskje jeg bør innse at han snakker slik med mange jenter på Tinder, og at han derfor ikke ser på meg som noe "spesiell". Noen som kan tenke seg hvorfor han er slik? Hilsen jente 19 år Anonymous poster hash: 5180e...0fc
daemonia Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 I stedet for å bli kjent gjennom snaps så kan du jo heller sende en melding hvor du skriver beklager, men du har vært så opptatt at du har helt glemt ut å sende mer utfyllende svar etter hvert. Og så er det kanskje en ide å finne på noe sammen snart. Slik at det ikke blir et rent teknologisk venneforhold. For det var vel ikke det som var hensikten?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 I stedet for å bli kjent gjennom snaps så kan du jo heller sende en melding hvor du skriver beklager, men du har vært så opptatt at du har helt glemt ut å sende mer utfyllende svar etter hvert. Og så er det kanskje en ide å finne på noe sammen snart. Slik at det ikke blir et rent teknologisk venneforhold. For det var vel ikke det som var hensikten? Jeg har tenkt på å si beklager for det, men siden han virker så avvisende nå, så lurer jeg på om jeg virker for desperat hvis jeg gjør det. Og det er noe jeg absolutt ikke ønsker å bli oppfattet som. Er usikker på hva jeg vil videre, er i utgangspunktet ikke på utkikk etter noe fast forhold ennå, da jeg ikke har vært singel så alt for lenge. Men det er noe med denne gutten som gjør at jeg ikke vil gi slipp på han.... Haha, føler meg håpløs TS Anonymous poster hash: 5180e...0fc
Gjest Teta Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Ville ikke sendt noen beklager-melding. Han har kanskje fått mer respons hos noen andre, som han gir mer oppmerksomhet til. Jeg ville ligget lavt i terrenget.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Ville ikke sendt noen beklager-melding. Han har kanskje fått mer respons hos noen andre, som han gir mer oppmerksomhet til. Jeg ville ligget lavt i terrenget. Det er akkurat det jeg er redd for at han har... Skal jeg la være å sende snaps også? Jeg sender ikke så veldig "personlige" snaps som åpenbart er ment til bare han (mange sender jo felles snap til nesten alle på lista si), men før så svarte han uansett hvilke snaps jeg sendte. Skjønner ikke hvorfor gutter er slik, først kjempeivrig, og så helt totalt uinteressert. Sliter med å innse at han har funnet noen han synes er mer attraktiv Anonymous poster hash: 5180e...0fc
Spaghetti Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Glad jeg fikk meg kjæreste før dette Tinder og Snapchat tullet ble så populært. Det at du svarte uten mye smileys og sånn er vel bare bra. Men som nevnt over så kan det hende han fikk mer respons fra noen andre? Du kan jo bare spørre han.
Gjest Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Glad jeg fikk meg kjæreste før dette Tinder og Snapchat tullet ble så populært. Det at du svarte uten mye smileys og sånn er vel bare bra. Men som nevnt over så kan det hende han fikk mer respons fra noen andre? Du kan jo bare spørre han. Det er jeg glad for også ! Her var det god gammeldags sverming, flørting, dating osv. Resulterte i tre flotte barn og et veldig lykkelig samliv! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå