AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Finnes det egentlig noen 'den rette' for oss der ute, eller er det kun slik at man ender opp med den man møter på det tidspunktet man er klar for å etablere seg? Anonymous poster hash: fbe76...f92
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Noen er mer rette enn andre. Anonymous poster hash: 29a28...b41 1
Gjest Violetta Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jeg tror "den rette" kun eksisterer i Disney sine eventyr. Det handler om å finne noen som passer sånn noenlunde sammen, gi og ta. Noen ganger fungerer det, andre ganger ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Naturligvis er det ikke slik at det finnes én "den rette". Det ville vært fryktelig tungvint å finne den ene blant de 3-4 milliarder mennesker av riktig kjønn som finnes. Hva om han ble født i Japan og du ble født i Norge og ingen av dere likte å reise? Det finnes en viss mengde mennesker man kan fungere sammen med som partnere dersom tilfeldighetene legger til rette for det OG man velger å jobbe for at forholdet skal vare. Enkelt og greit. Dropper man partneren for hver minste konflikt eller uenighet, så finnes det ikke en eneste "den rette" i hele verden. Anonymous poster hash: eac3a...d8c 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Jeg traff den rette den gang det skjedde, men jeg vet jo ikke om det var en annen som var mere den rette for meg en annen plass. Om jeg ikke hadde vært der, om jeg hadde tatt bussen hjem, så kunne jeg funnet en annen Anonymous poster hash: 4a0e4...0ec
Gjest Crazycatlady Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Ja, jeg tror det er en myte som kun eksisterer i filmer og bøker. Høres jo veldig fint ut at det finnes en der ute som er den rette, men sannheten er at det finnes flere som er den rette. En som var den rette for meg for 10 år siden trenger ikke være det nå, men jeg tror det er flere som er rett for en. Jeg tror ikke på skjebnen, sjelevenn eller den rette. Det handler om tilfeldigheter og at man er på rett sted til rett tid. Tror folk holder på de begrepene for at det skal høres mer magisk ut enn det virkelig er.
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Med tanke på at folk bytter ut "den rette" om og om igjen så vil jeg si ja det er en myte. Det at noen er sammen i 50-80 år er heller et untak av regelen
NoFuss Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Ja, jeg tror det er en myte som kun eksisterer i filmer og bøker. Høres jo veldig fint ut at det finnes en der ute som er den rette, men sannheten er at det finnes flere som er den rette. En som var den rette for meg for 10 år siden trenger ikke være det nå, men jeg tror det er flere som er rett for en. Jeg tror ikke på skjebnen, sjelevenn eller den rette. Det handler om tilfeldigheter og at man er på rett sted til rett tid. Tror folk holder på de begrepene for at det skal høres mer magisk ut enn det virkelig er. Enig med deg. Jeg tror vi kan finne den rette flere ganger, alt ettersom hvor vi er i livet. Den du ble sammen med som ung trenger ikke være den rette etter mange år, hvis en eller begge har beveget seg i en annen retning. Vi vokser og utvikler oss, noen ganger er vi heldige og vokser sammen mens andre ganger vokser vi fra hverandre. Samtidig syns jeg det er helt greit at folk bruker begrepene den rette eller sjelevenn, det høres fint ut syns jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Akkurat like myte som det å si "verdens beste kjæreste" og alt av det å kalle kjæresten sin som beste eller fineste o.l. Anonymous poster hash: 59768...de0
Sapientia Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Noen er helt klart mer "den rette" enn andre. For meg som finnes "den rette" (for meg), men det betyr jo ikke at det bare er en person i hele verden som kunne passet til de ordene. Men har man først funnet en man føler er "den rette" så ser man ikke akkurat etter noe andre.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 En myte. Man blir forelsket, forhåpentligvis i noen som man kan få det til å fungere med. Ingen er perfekte for hverandre. Alle forhold krever noen kompromisser og arbeid. Anonymous poster hash: 06493...e5f
Gjest Mary Quant Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har funnet min sjelevenn i mannen min. Han er min aller, aller nærmeste og min absolutt beste venn noensinne. Vennskap er limet i forholdet vårt - i tillegg til en 28-årig historie.
Euphemia Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har også funnet "den rette". Mannen min er ... Med fare for å låte klein: perfekt. For meg! Det betyr ikke at det ikke er masse utfordringer, men jeg vet at det er oss to, jeg vet at det er ham jeg skal bli gammel sammen med. Da vi fant hverandre, følte jeg at jeg kom hjem.
Gjest Pheel Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Jeg lever litt i Disneyverden og har tro på at det finnes "den rette" for alle der ute, så lenge en er klar for det og villig til å faktisk jobbe for å få et forhold til å fungere. At det kun er èn eneste som kunne passet i hele verden er det nok ikke, men ekte kjærlighet har jeg virkelig tro på av den grunn, og at det jaggu ikke er så enkelt å finne, så noe man ikke burde ta så lett på. Ingen er jo perfekte, så "den perfekte kjæreste" eksisterer jo ikke, men det betyr ikke at man ikke finner den som passer perfekt for akkurat deg av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå