AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er i en fase hvor jeg har datet mye det siste året, veldig mye. Hver og en mann jeg har møtt har jeg overtenkt til de grader om. Ser liksom for meg at jeg feks skal flytte til han, leter etter jobb hvor han bor, ser etter leilighet til oss, osv. Nå er jeg ganske lei av denne overtenkingen, for med en gang ting blir litt seriøst, så har jeg en tendens til å rømme, eller hva skal man si? Ignorere mannen, plutselig gir jeg helt faen, vet ikke helt hva som går av meg. Er jeg kanskje redd for å binde meg? Eller er jeg for opptatt av hvordan ting kan bli, slik at jeg avslutter før jeg blir skuffa? Noen som har noen tanker rundt dette? Eventuelt er nokså lik selv? Jeg vil gi alle en sjanse, før jeg virkelig finner ut om det er verdt å satse på. Anonymous poster hash: d2519...fbe
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg tror dette er helt vanlig. Men lurt å holde inni seg fordi ellers virker man jo helt crazy! Jeg ser ofte for meg bryllupet vårt på første date - men ser ikke på det som noe stort. Bare at jeg er veldig visuell og drømmende av meg. Forsvinner med en gang jeg f.eks. mister interessen. Men ser at det er et problem hvis det gjør at du får kalde føtter hver gang da.. Anonymous poster hash: b3519...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå