AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hva ser du på som fordelene med å være i et forhold? Hvorfor ønsket/ønsker du deg en kjæreste? Anonymous poster hash: 3c629...977
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Fordi det er slitsomt og kjedelig å være singel. Anonymous poster hash: d77e3...628 3
Jeanettica Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jeg synes det er både fordeler og ulemper med å være i forhold. Det er nok fordi jeg trives så godt alene. Men for min del så handler det om å være to som deler hverdagens opp- og nedturer. En jeg kan være der for, bistå og ta vare på og andre veien rundt. Og så er det alle de praktiske tingene som sex, kos, kanskje starte en familie. =) Å være i et forhold er også enda en mulighet til å vokse som person. Jeg vet hva jeg mener, men får ikke helt formidlet det skriftelig gitt, hehe. 1
Anglofil Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Jeg trives godt alene, men synes det er enda hyggeligere å være et i et forhold jeg trives i. Det har mest med at jeg nå har noen å dele sorger og gleder med, det er godt å føle seg verdsatt og elsket, og samtidig ha mulighet til å gi dette tilbake. Ellers er det rett og slett koselig, det gjør meg lykkelig. Ingenting er bedre enn å krype inntil kjæresten og se på film mens han stryker meg over håret. Nærhet og kos rett og slett. Mvh Yvonne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå