Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #1 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har en tykk, hvit og klumpete utflod, men prøvene hos legen viste at det ikke var sopp. Jeg har også tatt et par soppkurer som jeg fikk av legen, men uten at utfloden forsvant. Er det normalt med sånn utflod uten at det er sopp? Hva sier en eventuell kjæreste til en sånn utflod, vil han bli skremt og tro det er noe farlig eller synes det er ekkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 11. juni 2004 #2 Del Skrevet 11. juni 2004 Noen ganger i syklusen har man bare mer utflod enn andre ganger, og utflod kan være tykk og melkehvit uten at det er sopp... men klumpete..? Jeg regner med at du vasker deg litt før den eventuelle kjæresten skal den veien..så med mindre det renner i ett sett så tror jeg ikke han merker så mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blårød Skrevet 11. juni 2004 #3 Del Skrevet 11. juni 2004 Neida, det trenger ikke være sopp! Sopp genitalt gir vanligvis kløe, svie og tørrhetsfølelse med tørr og sprukken hud. Ja, utfloden ved sopp er av varierende mengder og er hvitlig, tykk og "fnokket" uten lukt. Det er jo generelt veldig vanlig med soppinfeksjon og særlig hos gravide og de som har diabetes eller bruker antibiotika. Hvis prøven legen tok ikke viste sopp er det mest sannsynlig vanlig utflod (som varierer fra kvinne til kvinne). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå