Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Evans
Skrevet

Det er vel ikke tilfeldigvis en butikk i Oslo som selger disse?

Regner med at jeg enten må til utlandet eller kjøpe over nett, men ville vært så himla deilig om det var en butikk som førte de i Oslo.

Lyst til å prøve de før jeg kjøper ettersom jeg har hørt at de er veldig små på størrelsen. Og har ingen planer om utenlandstur før om tre måneder.. Lyst på nye sko nå... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen i Norge nei.

Anonymous poster hash: f10f2...787
AnonymBruker
Skrevet

Chanel får du ikke kjøpt i Norge nei. Nederland og England er vel nærmeste :)

Anonymous poster hash: f8c3c...adc

Gjest Evans
Skrevet

Takk for svar! Da var det som jeg fryktet, hehe

Da får jeg følge med på finn.no eller holde meg i skinnet til vi reiser ut av landet! (arg, arg, arg. Har noe å glede meg til i hvert fall da ;) )

Skrevet

Ja, følg med på finn - har sett at det blir solgt flere par der tidligere. I tillegg må du huske på at det ikke er alltid lett å få tak i disse i Chanel butikkene heller da det gjerne er sesongbasert og at varer ofte fort blir borte fra butikk. Du kan jo eventuelt prøve deg på Ebay?

Gjest Evans
Skrevet (endret)

Ja, følg med på finn - har sett at det blir solgt flere par der tidligere. I tillegg må du huske på at det ikke er alltid lett å få tak i disse i Chanel butikkene heller da det gjerne er sesongbasert og at varer ofte fort blir borte fra butikk. Du kan jo eventuelt prøve deg på Ebay?

Takk for svar :)

Har sett et par stykker på finn.no allerede, men selgeren har bodd så langt unna så jeg ikke har hatt muligheten for å prøve hvis det er antatt riktig størrelse, eller så har det vært feil størrelse. Har lagret søket mitt nå, så får mail om det kommer noe nytt ;)

Ligger en god del ute på ebay, men jeg er litt skeptisk. Det blir dyrt med tollen (de koster jo fra 2/3-5000 kr), også har jeg sett at de som gjerne selger disse selger mange og da blir jeg i tvil om de er faktisk er ekte elelr om de prøver seg på noe fanteri.

Får holde øynene åpne! Syns de er stilige - men det er jeg tydligvis ikke alene om ettersom det virker som det er utsolgt en del steder eller forsvinner med en gang ;)

Endret av Evans
Skrevet

Sjekk ut trendsales.no. er en del der. Vær obs på fake varer på finn.

Gjest Evans
Skrevet

Sjekk ut trendsales.no. er en del der. Vær obs på fake varer på finn.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...