AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg ønsker meg en venninne.. Helst en som har barn, bor i Bergen og er i 20-30 årene. Jeg er en jente som er i slutten av 20-årene, jeg har to barn, eier leilighet, har lappen og bil, og en jobb jeg trives i. Jeg liker en god bytur, trener, og nyter tid med barna mine. Jeg er singel. Har ikke reist så mye i mitt liv så jeg er VELDIG klar for reising og håper jeg kan få venninner/kompiser som vil være med! Ellers er jeg en sprudlende, utadvendt, lojal og snill person. Jeg tør skryte på meg at jeg er verdens beste venn, og håper det finnes noen der ute som også tør skryte på seg det! Jeg har venner, og veldig mange bekjente, men har ingen jeg vil kalle nære gode venner! Er det håp? Heldig er dere som har en bestevenn! Anonymous poster hash: 7cd06...9fc
Crobern Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor er ikke noen av dine venner nære venner av deg? Ja, det er håp. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Eller nære og nære! De er vel kanskje det. På en måte.. Tror kanskje bare jeg savner og ha en person som virkelig ønsker og ha meg i livet sitt, og som krever en plass i mitt liv! Jeg hadde en bestevenninne for mange år siden, vi var på den måten. Og det savner jeg! Jeg savner ikke henne, men et sånt vennskap! Med de vennen jeg har i dag kunne jeg sikkert lagt død hjemme i noen uker før noen hadde lurt på hvor jeg var blitt av! Og slik vil jeg ikke ha det! :-/ -Ts! Anonymous poster hash: 7cd06...9fc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Eller nære og nære! De er vel kanskje det. På en måte.. Tror kanskje bare jeg savner og ha en person som virkelig ønsker og ha meg i livet sitt, og som krever en plass i mitt liv! Jeg hadde en bestevenninne for mange år siden, vi var på den måten. Og det savner jeg! Jeg savner ikke henne, men et sånt vennskap! Med de vennen jeg har i dag kunne jeg sikkert lagt død hjemme i noen uker før noen hadde lurt på hvor jeg var blitt av! Og slik vil jeg ikke ha det! :-/ -Ts! Anonymous poster hash: 7cd06...9fc Du kunne møtt meg som også er fra Bergen, men du er nok ti år eldre enn meg! Anonymous poster hash: c9e07...360
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Hvis du er 19 så er det sikkert et litt stort sprang ja! - Ts! Anonymous poster hash: 7cd06...9fc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Involverer du pulings så er jeg lett med Anonymous poster hash: d23f2...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå