AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg begynte å tempe i forrige mnden ca to uker etter første dags mens, så jeg har ikke ennå skrevet opp en hel syklus, og vet etter jeg har lest at man skal først ha flere sykluser før man forstår hvordan ens temperatur er. Allikevel vil jeg gjerne høre med dere (litt utålmodig kanskje?) om dette er vanlig, betyr tidlig EL eller noe annet. Jeg har hatt jenv temperatur fra to uker etter første mens til neste på mellom 36.7 og 36.8, og så falt den til ca. 36.2 dagen jeg fikk mens og ble sånn under hele mensen. Dagen etter mensen var slutt, gikk den opp igjen til 36.7, og har vært sånn tre dager på rad nå. Har prøvd å søke på internett, men fant ingenting. Jeg har målt på samme tidspunkt hver dag og mener jeg har gjort det som det skal gjøres. Jeg vet det ikke er graviditet da den hadde blitt høy under mens, men mener å ha forstått at den først skal opp igjen når man har EL. Har noen lignende økning rett etter mens? I såfall, hva skyldes det? Som skrev over, lurer jeg på om dette er en betydning for tidlig EL eller noe annet... Er ny på alt dette, og har faktisk begynt å prøve fordi jeg sannsynligvis ikke har EL 14 dager før mens som de fleste, så jeg prøver å finne ut av når jeg faktisk har den. Har dessverre ikke tatt noen test før den økte da det virker for meg usannsynlig å ha EL når man har mens (men alt kan vel skje....) Anonymous poster hash: 8491c...00d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg leter etter akkurat det samme, og fant heller ikke noe på internett. Men når det gjelder temping, er jeg ikke veldig erfaren, men det er den fjerde mnd jeg temper, og jeg har lest mye om det, har meldt meg på fertilityfriend (anbefaler den på det sterkeste!), og har forstått at så lenge din syklus ikke er ferdig, kan du ikke prøve å gjette noe, for én temp én vis syklusdag kan forandre alt... det hjelper ikke mot utålmodighet, dessverre.. Er du fortsatt i samme syklus nå? Håper noen svarer på spørsmålet om hva det kan bety å ha høy temp igjen rett etter mens... Anonymous poster hash: 8491c...00d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Hvorfor svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 346e8...3a7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 hadde faktisk helt glemt at jeg allerede hadde postet noe om det, så kun nå at du skrev det at det er samme ab nr, men husker faktisk ikke å ha gjort det engang... jeg var så glad da jeg så at det var et svar Anonymous poster hash: 8491c...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå