Haribo24 Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Vil du beskrive deg som en materialist? Selv er jeg ikke en materialist. EIer ikke bil, kjøper klær 2-3 ganger i året, har ikke det nyeste innen mobil og data osv. Og blir heller aldri å kjøpe en sofa til 150000 Skjønner ikke at folk kjøper mer brukte møbler. Synes bruk-og-kast mentaliteten i Norge er til å spy av.
debattanten Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er nok en materialist. Kjøpte meg ny telefon da den gamle hadde en liten sprekk i skjermen uten at jeg merket noe særlig til det + at den nærmet seg 2 år gammel. Kjøpte meg et par nye fiskestenger og en ny snelle selvom jeg allerede hadde 2 av hver fra før. Eier ny bil og kjøper stadig ting og tang. Eneste jeg kan si til mitt forsvar er at jeg kjøper ting jeg bruker, det står ihvertfall ikke å støver ned.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Overhodet ikke. Når dette spørsmålet om hva man ville ha tatt med seg av ting hvis det brant sier jeg alltid "Ingen ting". Jeg har ingen eiendeler som jeg er glad i, jeg har minnene i hodet. Anonymous poster hash: b38e6...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå