AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er i en relativt ny relasjon. Det har ikke vært helt klart hva som er "ståa" mellom oss, selv om vi har vært tydlige på at vi ikke skal være med andre. Etter en veldig flott periode begynte ting å gå nedover. Hun var ikke like involvert og jeg følte meg oversett og ikke satt pris på. Subjektivt sett så legger jeg mye i forholdet og viser også det. Dette gjorde at jeg mistet litt håpet og ble veldig usikker, da jeg ikke fikk det samme intrykket av at hun følte det samme. Jeg var med en vennegjeng på byen og møtte en jente der som ga meg bekreftelser jeg hadde savnet. Hun forsøkte å kysse meg flere ganger, men jeg trakk meg tilbake. Kompisgjengen endte opp på nach hos venninnene hennes og henne selv. Jeg ble trøtt og la meg i sengen hennes som jeg også visste var hennes seng og neste dag våknet opp der. Jeg lå fullt påkledd. Det skjedde ikke noe utover det at hun koste med meg (over beltestedet). Nå to uker etter finner jeg ut at hun jenta jeg har blitt så betatt av føler det samme som meg og jeg vet at hun setter ærlighet veldig høyt. Er dette noe jeg burde fortelle henne? Jeg vet at jeg kan komme opp i en situasjon der jeg må lyve og det plager meg. Hun vil mest sannsynlig ikke stole på meg dersom hun får vite dette, da hun har dårlig opplevelser med andre gutter. Kan jeg holde dette for meg selv eller er det noe hun har rett til å få vite om? Selv sliter jeg med dårlig samvittighet, syns dere at jeg kan gå videre med henne uten å si det eller baserer jeg da hele forholdet på en løgn? Anonymous poster hash: af001...111
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg ville sagt det! Vi lever bare en gang hvorfor surre det bort da!? Det er bedre og legge alle korta på bordet med en gang, tar hun deg ikke for den du er da, så er det hennes tap...Anonymous poster hash: 9c36f...168 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Tror at om en jeg "holdt på" med en eller en jeg var interessert i, og hadde visst at han hadde interesse for meg, plutselig hadde ligget i seng med en annen jente, kanskje holdt rundt henne eller hun hadde holdt rundt han, så ville jeg nok ikke vite det. Hadde begynt å få bilder i hodet om at dere sikkert hadde flørtet heftig, kanskje kysset og rotet litt utenfor klærne, eller verre. Men kanskje hun er litt mer rasjonell enn meg da ville ihvertfall ikke sagt noeAnonymous poster hash: a85a2...33b
Zilas Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Vanskelig case, litt "utro-light".. Det første jeg ville gjort var å kvitte meg med hun du holdt på med først ASAP. Dette burde jo være greit, siden du uansett ikke er så interessert i henne. Hvis du klarer å avslutte det første forholdet raskt ville jeg ikke fortalt den nye dama noe. Med mindre det er en stor sannsynlighet for at hun får vite det som har skjedd. Du var jo ikke utro, men de færreste ville vel likt at kjæresten/han du dater eksklusivt ligger i samme seng som en han liker.. Alle veit jo hva som skjer da liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå