AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Første gang på lenge bråvåknet jeg med høy puls, lenge siden jeg har hatt mareritt.. Drømmen: jeg skulle møte min kjæreste, det var mørkt ute og tåkete/dis. Jeg gikk langs veien å ventet; så kommer det en sort bil som snur. En eldre mann og en liten gutt hopper ut og går rett mot meg uten å si noe som helst,de har en svart søplesekk med seg. Jeg ringer kjæresten, men stemmen min begynner å forsvinne, greier å få sagt "kom nå!" Så får de tak i meg. Jeg blir liggende på et soverom, de sier fortsatt ingenting selvom jeg spør om ting. Den lille gutten ligger på rommet, men på gulvet. Plutselig klikker jeg helt og hopper han på magen, han reagerer ikke.. Jeg hører mannen går på do, så løper jeg mot døra. I det jeg kommer ut, greier jeg nesten ikke gå og mister igjen stemmen når jeg ringer kjæresten, han hadde heller ikke kommet.. Så våknet jeg! Noen som forstår dette/tolke? Anonymous poster hash: 49ebb...de8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Creepy! Jeg drømmer alltid om deilige ferier og sånn jeg.. Anonymous poster hash: 0c0fa...2dc
Gjest Tris Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Er det noe i ditt daglige liv som stresser deg? Personer du ikke stoler på? Endret 2. mai 2014 av Tris
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Er det noe i ditt daglige liv som stresser deg? Personer du ikke stoler på? Er i en veldig stressende periode nå ja, med eksamner, jobb, brudd med kjæresten, men har fortsatt kontakt.. Er generelt litt sliten akkurat nå, kanskje det har noe med det å gjøre? Pleier aldri å ha mareritt Anonymous poster hash: 49ebb...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå