Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=230275..

Her skal streite menn få hjelp av homofile trendeksperter til å forbedre sitt image

Gud forby at alle ikke følger moten! Krise! Jeg skjønner ikke at ikke deltagerne blir fornærmet, de blir jo driti ut på tv, for så å bli påtvunget en "trendy" stil. Jeg hadde bedt de tøyseguttene snu i døra ganske kjapt veit jeg.

Hvem sier at f.eks. jeg automatisk vil trives med den looken og den leiligheten den homsegjengen der ville trives med? Akkurat som om det finnes en fasit på god smak!?, og at det er nettopp deres smak som er god!??.

Faen, disse gutta liker jo manneromper, hvor er den gode smaken i det? Si meg det!...

Videoannonse
Annonse
Gjest Elenath
Skrevet

I den Amerikanske versjonen var de flinke til å tilpasse stilen til den de hadde make-over på. Regner med at det er et mål her også.

Dette med personlig stil er jo veldig følsomt, så vi må nok være forsiktig med å voldta folk på det, sier restaurantsjef på gourmetrestauranten Arcimboldo, Jan Soløy (33).
Gjest Anonymous
Skrevet

"- Jeg heter egentlig Adam Andreas, men jeg vil helst at du skriver Adam A. Sorry ass, men jeg er litt bitchy på det, sier Adam A. Schjølberg (22). "

Haha...så bra! Rosa-laget er kule. :ler:

Gjest Lady-M
Skrevet
"- Jeg heter egentlig Adam Andreas, men jeg vil helst at du skriver Adam A. Sorry ass, men jeg er litt bitchy på det, sier Adam A. Schjølberg (22). "

Haha...så bra! Rosa-laget er kule. :ler:

glemte å logge inn....

Skrevet

Dette tv-programmet blir nok interessant :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg var engang hårmodell og ble klippet av den godeste Birger Løkeng. Jeg hadde mine mistanker til ham allerede den gangen; har noen sett Will&Grace???? Han minnet meg om en viss person i den serien :hoho:

Forøvrig er jeg litt enig med Donnie Darko her; må alle på liv og død kle seg slik og slik og bo i en perfekt leilighet? Men jeg gleder meg til å se serien, så er dét sagt :wink:

Gjest Emera
Skrevet
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=230275..

Gud forby at alle ikke følger moten! Krise! Jeg skjønner ikke at ikke deltagerne blir fornærmet, de blir jo driti ut på tv, for så å bli påtvunget en "trendy" stil. Jeg hadde bedt de tøyseguttene snu i døra ganske kjapt veit jeg.

Hvem sier at f.eks. jeg automatisk vil trives med den looken og den leiligheten den homsegjengen der ville trives med? Akkurat som om det finnes en fasit på god smak!?, og at det er nettopp deres smak som er god!??.

Faen, disse gutta liker jo manneromper, hvor er den gode smaken i det? Si meg det!...

:ler: Skjønner frustrasjonen din, jeg... Blir egentlig litt sliten av alle "makeover-"programmene som vedtar hva som er pent og ikke.

Alt er jo bare trend, likevel. Om noen år ler vi av det som var "riktig" i 2004.

Alle homse-konseptene på TV er vel heller ikke annet enn en trend, tror nå jeg.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er stor fan av den amerikanske homsepatruljen - syntes de klarer å bevare respekt for deltakerene i motsetning til f.eks britiske..hva heter det - det som går på TV Norge med de to damene - der hvor programlederne er direkte ondskapsfulle til tider.

Men jeg er skeptisk til en norsk utgave, har problemer med å tro at de skal klare å nå opp til sjarmgutta fra orginalserien. Men jeg kommer sikkert til å se på...

Gjest -kebolle
Skrevet

Jeg syns også at den amerikanske homsepatruljen egentlig er veldig sympatiske og sjarmerende. Ok, folk må tåle å få høre det - men så får de også masse-masse hjelp, og det er vel ingen som har tvunget denne hjelpen på dem??

Så på på hm, var det fredag - ? - hvor en mann bodde i en virkelig svinesti, og ikke passa på seg selv, og utgangspunktet var helt håpløst og fryktelig vanskelig å snu.. Han fikk såååå bra hjelp, også til å synge en egenkomponert sang til sin elskede kone, veldig søtt da! :-) (Men ok, syntes litt synd på ham da han ble mobbet for alt fra trusevalget sitt til måten å barbere seg på. Han har jo prøvd så godt han kan, stakkars! Han var jo god, da.)

Skrevet
I den Amerikanske versjonen var de flinke til å tilpasse stilen til den de hadde make-over på. Regner med at det er et mål her også.

Jepp - det var veldig opptatt av at de ikke skulle gi dem en stil de ikke i utgangspunktet hadde. Det var hele tiden snakk om forbedring og utvikling av stiolen, ikke omgjøring totalt sett. Og de har hatt mange som overhode ikke har vært dresstypen altså! Og dette gjelder både klær og utseende og huset deres. De har fanget personligheten deres på en helt nydelig måte og jeg hadde overhode ikke vært skeptisk til å overlate Tusenbenet til dem.

Håper virkelig de norske har fattet poenget - for det ER faktisk hele poenget.

Skrevet
Jeg er stor fan av den amerikanske homsepatruljen - syntes de klarer å bevare respekt for deltakerene i motsetning til f.eks britiske..hva heter det - det som går på TV Norge med de to damene - der hvor programlederne er direkte ondskapsfulle til tider.

Trodde et oerlite oeyeblikk du tenkte paa britiske homsepatruljen, men skjoente saa at du mente "What not to wear". De har faktisk gitt ut what not to wear-boeker her ogsaa...

Gjest gjesta
Skrevet

Trodde et oerlite oeyeblikk du tenkte paa britiske homsepatruljen, men skjoente saa at du mente "What not to wear". De har faktisk gitt ut what not to wear-boeker her ogsaa...

What not to wear - jepp, det var det jeg mente. Og de damene er flinke de, jeg har sansen for mange av de tipsene de kommer med og kan i grunnen forstå at de gir ut stilbøker.

Men jeg syntes gutta i homsepatruljen (den amerikanske) er så fintfølende og gode, mens disse britiske motepolitet er mer "slem" med sine ofre.

Underholdning er det uansett :ler:

Skrevet

Helt enig med deg der, Mie. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...