AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Lagde en tråd for litt siden, lurte på om noen hadde fått dekket brystforstørrelse og hvor gode sjanser har man får å få dekket noe slikt om man går til fastlegen? Nå ser jeg imidlertid på hjemmesidene til privatklinikkene rundt der jeg bor, og brystløft koster altså mer enn brystforstørrelse. Hvordan kan det ha seg at det er større sannsynlighet for å få dekket løft fremfor forstørrelse, når det er dyrere? Jeg vurderer sterkt å gå til fastlegen å snakke om dette, men noen andre som har gjort det?Anonymous poster hash: a3424...3bb
Gjest Kvinneline Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Du får vell aldri dekt innlegg? Det går under kosmetiskkirurg. Trodde ikke man kunne få det dekt. Løft derimot kan bli dekt dersom pasienten opplever store plager ved brystene. F.eks tunge "henge" bryster gir vond nakke, gragsår under brystene, svette og utslett osv. Man kan vell få løft dekt dersom plagene er der? Reduksjon dekkes i alle fall om kirurgen mener pasienten har behov for reduksjon. Litt usikker på om løft kan dekkes, men har aldri hørt at noen fikk dekt silikoninnlegg med mindre fjerning pga kreft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå