Gå til innhold

Gutter og komplimenter i fylla

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pratet med en gutt i rundt en måneds tid. Vi har bare møttes tre ganger på fest og en gang på bowling.. Han er ganske sjenert når han er edru, men vi har gode samtaler på meldinger og facebook. Forsåvidt også det vi har pratet edru ansikt til ansikt. Han har flørtet litt med meg over meldinger og facebook, sagt jeg er søt når jeg har sendt snaps og slikt. Men sist helg var vi på fest hvor han sa at han syntes jeg så fantastisk ut den kvelden. Senere kommenterte han at jeg hadde pene øyne og en søt munn. Jeg vet at han var full og prøvde å lure litt ut av han dagen etter om han mente det eller det bare var noe han sa. Men han sa han ikke husket så mye fra kvelden før. Vi har en felles venninne som han kjenner godt og hun sa de hadde pratet om det han hadde sagt. Hun sa at han mente det, men hadde latt som han ikke gjorde det fordi han var litt flau over det han hadde sagt. At det hadde blitt litt mye på en gang liksom, at komplimentene bare rant ut av han. Det ble kanskje litt sånn når jeg tenker på det nå, men der og da tenkte jeg ikke sånn. Jeg var jo tross alt god og full jeg og. Men jeg er veldig usikker på om han bare prøvde å få meg til sengs eller om han faktisk liker meg, fordi jeg liker han veldig godt.

Anonymous poster hash: 31297...32d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva er problemet?

Anonymous poster hash: ea9df...7a2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har du jo fått bekreftelsen fra hun venninna på at han mente. Hva i all verden har du å klage over? Skulle nesten tro dette var et skryteinnlegg.

Anonymous poster hash: 2e2d4...aaf
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som han gutten her synes du er så søt at han blir flau :)

Anonymous poster hash: a0a77...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...