Gå til innhold

Hvordan vet du at han liker deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare er det noen tegn man skal se etter? er det noe spesielt?:)

Anonymous poster hash: 66957...f2f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger av alder, miljø osv, tror jeg. Som oftest får jeg bare en "følelse" om det, og hvis jeg flørter litt så ser jeg på reaksjonen.

Anonymous poster hash: e978c...9be
Skrevet

Når han sier at han liker deg.

• Liker 2
Skrevet

Når han faktisk tar initiativ for å være med deg. Gir deg fine komplimenter, prøver å være nær deg og gir deg oppmerksomhet. Gjør han det, så liker han deg. Finner han maaaange unnskyldninger for å ikke treffe deg, skriver aldri til deg eller ikke snakker til deg - så liker han deg ikke.

Skrevet

Det kan være vanskelig å vite.. Kommer helt an på personligheten hans. Noen ganger er folk veldig utadvendte og "flørter" med folk uten å være klar over det selv. Imens andre kan være dritforelska i noen men knapt nok tørre å si et eneste ord til vedkommende.

Det beste er å tilbringe tid med han og se om det skjer noe etterhvert :)

Hvis du er interessert og viser det så vil sannsynligheten for at en sjenert person kan klare å vise det tilbake kanskje..

Skrevet

Det kan være vanskelig å vite.. Kommer helt an på personligheten hans. Noen ganger er folk veldig utadvendte og "flørter" med folk uten å være klar over det selv. Imens andre kan være dritforelska i noen men knapt nok tørre å si et eneste ord til vedkommende.

Det beste er å tilbringe tid med han og se om det skjer noe etterhvert :)

Hvis du er interessert og viser det så vil sannsynligheten for at en sjenert person kan klare å vise det tilbake kanskje..

Veldig enig i dette! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han spør om du vil finne på noe eller liknende, gjøre noe sammen med deg. Så kommer du i det minste til å finne det ut i løpet av en kveld eller to på tomannshånd.

Men selvfølgelig, noen ganger liker han deg bare som en venn. Syntes det er hyggelig å henge med deg.

Anonymous poster hash: 4a50d...3fe
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om du lurer på tiltrekning eller om han genuint liker deg (som person).

Hvis du mener liker deg, så; han ber deg ut, prioriterer deg, anstrenger seg for å tilbringe tid med deg, også på dagtid og i situasjoner som ikke inneholder eller kan lede til sex. Bruker sin fritid med deg (helgekvelder), tar kontakt i person og over tlf, ikke bare sms og chat.

At han vil noe mer; tar genuin interesse i ditt liv, inkluderer deg sosialt med sine venner og vil treffe dine venner osv.

Anonymous poster hash: c90f1...e5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...