Gå til innhold

Jeg er så glad!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde muntlig høring(ikke eksamen da) i samfunnskunnskap, og fikk 5 :D ...!Måtte bare få ut litt glede :-) ...Der reddet jeg standpunktkarakteren også! :P

Mvh Yvonne

Videoannonse
Annonse
Gjest tusjen
Skrevet

Gratulerer, det er jo kjempebra :-)

tusjen

Skrevet

Hva? Hvorfor fikk du ikke seks? :-? Du må nok lese mer...

:wink:

Skrevet
Hva? Hvorfor fikk du ikke seks? :-? Du må nok lese mer...

:wink:

Unnskyld meg?! Lærerne har så strenge krav at man skal være rimelig glad for den karakteren i det faget! Herregud, jeg kunne alt utentatt da....Du veit tydeligvis ikke hvordan ting funker! Ikke kan du glede deg over andre heller! Takk for at du ødela dagen min! :evil:

Mvh Yvonne

Skrevet

du må lære deg å lese ironi!

Skrevet

Sorry. Var ironisk ment. Se på smiley'en så ser du det...

Gjest GreenSky
Skrevet

Unnskyld meg?! Lærerne har så strenge krav at man skal være rimelig glad for den karakteren i det faget! Herregud, jeg kunne alt utentatt da....Du veit tydeligvis ikke hvordan ting funker! Ikke kan du glede deg over andre heller! Takk for at du ødela dagen min! :evil:

Mvh Yvonne

Ødela han dagen din? :o

Du har hørt om ironi, håper jeg?

Ellers; Gratulerer! :D En 5'er er kjempebra!

Skrevet
Sorry. Var ironisk ment. Se på smiley'en så ser du det...

Beklager :) Jeg tok ikke den nei, men jeg ser jo det det nå :roll: .. Håper du kan tilgi meg :ler: ...

Vel, vel, takk takk alle sammen!

Mvh Yvonne

Skrevet

Gratulerer så mye, det er jo kjempebra :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe, nei du tok ikke ironien...forklarer igrunnen godt hvorfor du ikke klarte 6-ern.

Dessuten: toppkarakter baserer seg på evnen til å analysere og trekke slutninger ut fra det som står i boka, ikke pugge innholdet :wink:

Skrevet
hehe, nei du tok ikke ironien...forklarer igrunnen godt hvorfor du ikke klarte 6-ern.

Dessuten: toppkarakter baserer seg på evnen til å analysere og trekke slutninger ut fra det som står i boka, ikke pugge innholdet :wink:

Hvis det sier noe om hvorfor jeg ikke klarte 6'eren, sier det mer om ditt forskrudde utsagn enn meg. Hva grunner du dette med da? :ler: For det første; jeg var så stresset da jeg leste innlegget, hadde nettopp hatt høringa, og i farta fikk jeg ikke med ironien. Jeg ser den helt klart nå og det gjorde jeg i etterkant også. Jeg fikk bare svart på skolen, så jeg fikk ikke sagt noe om dette før etter helgen( har ikke tilgang på nettet hjemme). Når det gjelder slutningene; det var nettopp dette jeg fikk veldig skryt for, at jeg trakk slutninger og hun synes jeg var veldig flink :wink: ..Brukte ikke notater(som man kunne ha som er vanlig ved vanlige eksamener osv). Og nei, det er ikke et puggefag, og det er vel derfor det er et av mine beste fag :) ..(Ikke ta feil, jeg har ikke noe i mot pugging og slikt, men jeg liker at man kan tenke selv i fagene)....

Mvh Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...