Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er du og din kjære på fest? Er dere de som hele tiden er sammen? "Nusselige"? Såvidt prates i løpet av kvelden? Eller en mellomting? :-)

Grunnen til at jeg lurer på dette, er for å se om jeg og min kjære har et "normalt eller unormalt forhold" på fest.. Det kan nemlig gå hele kvelden uten at vi prates, knapt sees. Han er svært opptatt av å sosialisere med venner som vi ikke ser så ofte, og legger knapt merke til meg (i mine øyne). Om det er fakta eller ei, er jeg for unyansert til å se selv. Jeg ønsker også å sosialisere med disse vennene, samtidig synes jeg det er hyggelig å gi hverandre litt oppmerksomhet i løpet av kvelden i form av deltagelse i samme samtale, en klem eller et rask kyss e.l.

Så, hvordan oppfører du og din kjære dere på fest? :-)

Anonymous poster hash: 8414c...6aa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt forskjellig fra gang til gang, men vi er aldri "oppå" hverandre (synes sånne par er kleine å henge med selv). Enkelte ganger snakker vi lite sammen, andre ganger kan vi sitte ved siden av hverandre en stund. Vi er begge opptatt av å få tid til vennene våre på fest (ser jo ikke de så ofte som hverandre).

Anonymous poster hash: 12867...1d1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg i at det er slitsomt med par som må være oppå hverandre. Er det slik at når dere da får tid med vennene, at dere nærmest ikke enser hverandre? For jeg kan veldig ofte føle at festen like så godt kunne ha vært uten kjæresten som med. Jeg merker nesten ikke at vi er på samme festen, før jeg sier at jeg drar hjem. Han drar alltid på nach ut på natten.

Anonymous poster hash: 8414c...6aa
Skrevet

Vi er litt til og fra hverandre når vi er på fest. Det blir liksom litt ettersom anledningen byr på. Vi danser gjerne med hverandre og flørter kanskje litt med hverandre også. Det er jo gjerne for en gjensidig bekreftelse på at vi er glade i hverandre, men vi henger ikke sammen som erteris. Vi er jo på fest for å være sammen med venner vi ikke ser hver dag :).

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var sånn at jeg knapt så han på fest, noe som var irriterende siden vi ikke så hverandre så ofte pga avstandsforhold.

min nåværende samboer er en helt annen. som regel sitter vi gjerne sammen og prater med de samme folkene, men vi klenger aldri.

Anonymous poster hash: 016a8...005

AnonymBruker
Skrevet

Litt begge deler, kan sitte sammen en stund, men vi trenger nesten ikke se hverandre heller. Danser sammen og flørter da :P

Anonymous poster hash: dfdc4...341

Skrevet

Vi sitter som regel aldri sammen og prater, men tar en dans eller to og flørter litt i løpet av kvelden. Vi ser hverandre jo hver dag, og har felles vennegjeng, så vi synes begge det er greit å skravle med andre og sosialisere litt heller enn å sitte oppå hverandre.

Skrevet

Vi sitter alltid sammen og prater gjerne med de samme folkene. Vi holder gjerne hender under bordet, har en hånd på låret til den andre, nusser og klemmer litt innimellom.

Skrevet

Han vil gjerne prate med alt og alle når vi er på fest, men er ikke så glad i at jeg går og gjør det samme. Da føler han seg oversett. Så vi sitter ganske ofte sammen, men prater med andre på hver vår side på en måte. Så flørter vi, kysser og danser iblant :)

Skrevet

Vi er en mellomting,men heller mer mot at vi knapt ser hverandre. Syntes det er helt greit. Vi har jo alenetid hver dag, så nåe vi først er ute syntes jeg godt vi kam være litt sosiale med andre uten å måtte sitte oppå hverandre.

Skrevet

Vi fester svært lite. Nesten aldri faktisk. Etter at barna kom, så er vi roet oss VELDIG!
Med når vi var/ og en av de FÅ gangene vi er på fest så er både sammen og ikke. Men det går ikke en fest uten av vi er sammen.

Skrevet

Vi er lite sammen. Jeg synes det er kjekt å kunne være med mine venner og snakke med dem når jeg er på fest. I tillegg har hun slik blitt venninne med mine kameraters kjæretster/samboere/koner som igjen gjøre ting enda enklere.

Men det mest avslappende er egentlig at man slipper å tenke på problemstililngen. Jeg kan gjerne være mye med henne på festen, men jeg vet at det ikke er noe problem om jeg plutselig sitter i en annen samtale 2 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...