AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Jeg snakker da med denne fyren som jeg har møtt på dating side, problemet er bare en avstand å jeg har aldri møtt ham. Vi har snakket i en god stund nå å han vet at jeg "liker" han så langt. Han virker interessert å tar ofte opp samtaler med meg men han vil ikke snakke i telefonen med meg? Han virker ikke sjenert å sier han ikke er det å han gir meg grunnen at han ikke liker det? Liker han det bare ikke? eller vil han ikke snakke med meg? Anonymous poster hash: de07b...db0 Anonymous poster hash: de07b...db0
Americana Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Kanskje han har telefonskrekk? kjenner mange sosiale oppegående mennesker som ikke liker å snakke i telefonen.
Gjest Pheel Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Enten synes han det er vanskelig å prate i tlf, eller så utgir han seg for å være noen annen. Hva med skype? 1
bruker_K Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 trenger ikke nødvendigvis være noe galt. HATER å snakke i telefonen selv. du vet nok ikke før du treffer han, men selvfølgelig så kan det være noe annet enn telefonskrekk..
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Enten synes han det er vanskelig å prate i tlf, eller så utgir han seg for å være noen annen. Hva med skype? Foreslo skype først men det ville han heller ikke Anonymous poster hash: de07b...db0
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 trenger ikke nødvendigvis være noe galt. HATER å snakke i telefonen selv. du vet nok ikke før du treffer han, men selvfølgelig så kan det være noe annet enn telefonskrekk.. jamen han vil ikke si hei engang, har sakt jeg bare vil høre stemmen hannes men han vil ikke i det hele tatt Anonymous poster hash: de07b...db0
Gjest Pheel Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Foreslo skype først men det ville han heller ikke Anonymous poster hash: de07b...db0 Har du han på FB i det minste? Og har han en god del venner der, bilder med andre som er tagget og andre som har skrevet på veggen hans?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Har du han på FB i det minste? Og har han en god del venner der, bilder med andre som er tagget og andre som har skrevet på veggen hans? Ja har han på fb å vi snapper dagen lang:) Anonymous poster hash: de07b...db0
Gjest Pheel Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Ja har han på fb å vi snapper dagen lang:) Anonymous poster hash: de07b...db0 Okey, mens napper dere bilder av hverandre også så er han jo ikke fake hvertfall.
tromsopie Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Okey, mens napper dere bilder av hverandre også så er han jo ikke fake hvertfall. ja han vet tilogmed om innlegge hær, men han flirer av meg å spør om jeg finner ut noe. så han plager med vell litt å
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Jeg hate å skravle på telefonen, men skravler mye på Facebook og sender sms. Jeg har ikke telefonskrekk og i jobbsammenheng bruker jeg telefonen mye, men jeg takler ikke smalltalk. Blir ofte rart når jeg ikke kan bruke/lese kroppsspråk og ikke vet helt hva jeg skal si. Veldig tåpelig, men sånn er det. Ville likevel ikke sagt nei til å snakke med en date, men ville vært supernervøs!Anonymous poster hash: 25bc2...9be
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Typen min elsker å snakke i telefonen, jeg hater det Men jeg fordrar ikke smalltalk heller da. Anonymous poster hash: bd640...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå