AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Drømte at "kjæresten" var ei dame, på slutten av drømmen ble han en mann. Hva kan det bety? Var så klart en historie i drømmen også, ikke ulikt virkeligheten. Bare de av dere som tror på drømmer trenger å svare:) Anonymous poster hash: 69fbd...c05
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 At du er transseksuell og har en tilleggslegning som dendrofil. Anonymous poster hash: bb0fa...107 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 At du er transseksuell og har en tilleggslegning som dendrofil. Anonymous poster hash: bb0fa...107 "Bare de av dere som tror på drømmer trenger å svare:)" Anonymous poster hash: 69fbd...c05
Gjest Tris Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Kan bety at han kan opptre veldig mannlig og kvinnelig i situasjoner.Du burde fortalt litt mer om hva som skjedde i drømmen. Hvordan du følte deg. Vanligvis er drømmer kun om seg selv, tanker og følelser. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Kan bety at han kan opptre veldig mannlig og kvinnelig i situasjoner.Du burde fortalt litt mer om hva som skjedde i drømmen. Hvordan du følte deg. Vanligvis er drømmer kun om seg selv, tanker og følelser. Drømmen var som dette: vi skulle endelig møtes etter 29 år (?) og da han møtte opp var han ei jente/dame. Men jeg brydde meg ikke om det, selv om det var overraskende. Jeg var veldig ivrig, og han litt mer avslappet og rolig. Jeg deretter lot han stå alene flere ganger uten å si hvor jeg gikk. Og siste gang satt han/henne ved et restaurant-bord og ventet på meg i timevis, ute å vite hvor lenge jeg skulle bli borte eller hva jeg skulle. Jeg virket derfor uinteressert, mens det var motsatt, det ble for mye for meg at jeg måtte gå å skrive ned følelsene mine for han (?). Prøvde desperat å forklare meg, og forsvare meg om hvor sterke følelser jeg har for han. Og deretter stod vi en annen plass og klemte hverandre, da var han blitt en mann! Jeg klemte hardt og gråt, mens han holdt ikke så hardt tilbake. Dette er veldig likt virkeligheten, jeg har kommet og gått, og forsvart meg i panikk nesten over hvor mye han betyr for meg. Mens han hører jeg ikke noe fra... Anonymous poster hash: 69fbd...c05
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Kan noen hjelpe meg å tolke drømmen min? Anonymous poster hash: 69fbd...c05
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Tja, kanskje du egentlig ønsker han skal være litt mer territorial/mannhaftig overfor deg? Mer passion? At du identifiserer hans passivitet som en kvinnelig egenskap? Anonymous poster hash: d31c7...5ce
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Tja, kanskje du egentlig ønsker han skal være litt mer territorial/mannhaftig overfor deg? Mer passion? At du identifiserer hans passivitet som en kvinnelig egenskap? Anonymous poster hash: d31c7...5ce Hmmm.... det må jeg tenke på. Takk for svar. Anonymous poster hash: 69fbd...c05
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Jeg syns også det virket som om han har inntatt rollen som en avventende kvinne, og når han da ikke får så mye oppmerksomhet som han vil blir han den avvisende mannen. Alt i alt, er han ikke den riktige for deg. Uansett hvor mye du gir av deg med ord, vil han ikke tro på deg. Er det en person i livet ditt nå, som du vil ha men som avviser deg?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Jeg syns også det virket som om han har inntatt rollen som en avventende kvinne, og når han da ikke får så mye oppmerksomhet som han vil blir han den avvisende mannen. Alt i alt, er han ikke den riktige for deg. Uansett hvor mye du gir av deg med ord, vil han ikke tro på deg. Er det en person i livet ditt nå, som du vil ha men som avviser deg? Hmm, kanskje det kan være det...at rollene har byttet. Ja vi var begge ivrige før, eller mest han og ikke jeg. Nå når jeg innser hva jeg hadde har jeg fått panikk og prøver å få han tilbake. Og han avviser meg ja. Men jeg tenker litt sånn at drømmen sier at vi "skværer opp" på slutten, selv om det ikke skulle bli oss... jeg aner ikke. Jeg spinner så mye på det at jeg ikke greier å se det utenifra. Anonymous poster hash: 69fbd...c05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå