Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg litt teit som spør om dette, men er det noe dere også opplever?

Jeg har fått en venneforespørsel fra en fremmed mann i et annet land.

(Før spilte jeg mange av de teite spillene på FB, og fikk venner i ulike land å spille med. Det hender av og til at deres venner prøver å legge meg til som venn.)

I dette tilfellet holdt jeg på å legge til denne mannen pga at jeg ikke tenkte. Jeg var i dette landet i et bryllup for en tid tilbake, og tenkte at jeg helt sikkert hadde hilst på han i dette selskapet. Var jo litt full og skal ikke garantere at jeg ville kjent igjen alle :fnise:

Men, jeg sjekket siden hans. Vi har ingen felles venner. Faktisk fant jeg ingen venner hos han i det hele tatt.

Opplever dere at helt fremmede mennesker legger dere til som venner uten videre?

Synes bare det var snodig, og nei, han blir ikke vennen min....

Anonymous poster hash: 8a3f8...955
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer en gang i blant, får gjerne meldinger som legger seg i "annet" også. Tror det er ganske vanlig.

• Liker 2
Skrevet

Opplever dere at helt fremmede mennesker legger dere til som venner uten videre?

Ja.

Skrevet

Har skjedd av og til. Jeg bare ignorerer det.

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ja, men legger dem aldri til. Har fått teite meldinger om hvor pen og flott jeg er og :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest extra
Skrevet

Føler meg litt teit som spør om dette, men er det noe dere også opplever?

Jeg har fått en venneforespørsel fra en fremmed mann i et annet land.

(Før spilte jeg mange av de teite spillene på FB, og fikk venner i ulike land å spille med. Det hender av og til at deres venner prøver å legge meg til som venn.)

I dette tilfellet holdt jeg på å legge til denne mannen pga at jeg ikke tenkte. Jeg var i dette landet i et bryllup for en tid tilbake, og tenkte at jeg helt sikkert hadde hilst på han i dette selskapet. Var jo litt full og skal ikke garantere at jeg ville kjent igjen alle :fnise:

Men, jeg sjekket siden hans. Vi har ingen felles venner. Faktisk fant jeg ingen venner hos han i det hele tatt.

Synes bare det var snodig, og nei, han blir ikke vennen min....

Anonymous poster hash: 8a3f8...955

Har skjedd en del ganger med meg også. Aksepterer selvsagt ikke venneforespørselen.

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ganske ofte faktisk, 2-3 ganger i uka...

Anonymous poster hash: 88a8f...4d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...