Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår var jeg veldig full og begynte å sende fylla meldinger til han jeg holder på med, som jeg liker utrolig godt. Jeg spurte om han brydde seg om jeg rotet med noen andre. Han sa siden vi teknisk sett ikke er sammen enda, så har jeg lovt til å gjøre hva jeg vil. Vi har aldri sagt at vi holder på heller, og nå la jeg veeeeldig mye press på han føles det som. Siden jeg begynte å snakke om at vi var eksklusive, og at jeg ikke ville rote med noen andre, også ble jeg sur når han sa det ikke hadde brydd han.

Jeg tror jeg har skremt han vekk; har ikke hørt noe fra han i hele dag. Hva gjør jeg nå? Ikke tar kontakt? Eller ringer han for å snakke ut ?

Anonymous poster hash: 0a7b7...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du har skremt han vekk, om dere ikke engang var enige om at dere "holdte på". Men en fyr som ikke bryr seg om du roter med noen andre, er det vel kansje ikke så farlig med? Jeg ville ikke tatt noe kontakt med han videre, han vet at du liker han og om han liker deg så vil han si ifra ettersom du tok kontakt sist.

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg ville sendt ham en unnskyldmelding, hvis han ikke svarer på den, glem ham.

Skrevet

Tror nok du har skremt han vekk, om dere ikke engang var enige om at dere "holdte på". Men en fyr som ikke bryr seg om du roter med noen andre, er det vel kansje ikke så farlig med? Jeg ville ikke tatt noe kontakt med han videre, han vet at du liker han og om han liker deg så vil han si ifra ettersom du tok kontakt sist.

vel, de har jo ikke en gang definert "forholdet" om at de holder på en gang. jeg hadde heller ikke brydd meg nevneverdig på et så tidlig stadie om fyren hadde rota seg opp i noen andre

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sender du melding til en du liker og spør om det er greit at du roter med andre? Hvilke signaler sender du da? Skjønner godt hvis han dropper deg.

Anonymous poster hash: 0bab0...fc5

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg hadde nok blitt fornærmet hvis en fyr jeg holdt på med spurte om det var greit om han rotet med noen andre.

Kan godt hende jeg hadde svart at jeg ikke brydde meg, selv om jeg egentlig gjorde det.

Også hadde jeg droppet han fordi han i det hele tatt spurte om det var greit.

Og om jeg hadde fått den meldinga fra han i fylla, så hadde jeg sett for meg at han den kvelden lå med noen andre.

Tror det kan ha vært en gedigen turn-off å sende en slik melding...

Endret av Hypnotica
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tenker det samme som Hypnotica i hennes første avsnitt. Hadde en jeg likte spurt om det var greit at han holdt på med andre så ville jeg sagt "greit" så ville jeg kuttet han ut. For da ville jeg tenkt at han faktisk holdt på med noen andre, å hvertfall hvis det var i fylla. Og folk som må holde på med flere enn en på engang er ikke det jeg leter etter.

Skrevet

Igår var jeg veldig full og begynte å sende fylla meldinger til han jeg holder på med, som jeg liker utrolig godt. Jeg spurte om han brydde seg om jeg rotet med noen andre. Han sa siden vi teknisk sett ikke er sammen enda, så har jeg lovt til å gjøre hva jeg vil. Vi har aldri sagt at vi holder på heller, og nå la jeg veeeeldig mye press på han føles det som. Siden jeg begynte å snakke om at vi var eksklusive, og at jeg ikke ville rote med noen andre, også ble jeg sur når han sa det ikke hadde brydd han.

Jeg tror jeg har skremt han vekk; har ikke hørt noe fra han i hele dag. Hva gjør jeg nå? Ikke tar kontakt? Eller ringer han for å snakke ut ?

Anonymous poster hash: 0a7b7...c6a

Han skrev vel ikke at han ikke brydde seg eller? Bare at du har lov til å gjøre som du vil, siden dere ikke er sammen enda. Men kan jo tenkes at han syntes det var kjipt likevel - men jeg vet ikke hvordan han formulerte seg?

Uansett dumt å ta sånt på fylla, selv om man gjerne får litt mer mot da.

Det er jo uansett relevant hvor lenge dere har datet, og hvor mye dere har truffet hverandre.

Men dersom du sa rett ut at du ville være eksklusive, og han ikke ville dette selv, så har du vel fått de svarene du trenger. Kjedelig i så fall.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal han svare da? Nei du får ikke rote med noen. Dere er jo ikke sammen. Han følte vel at siden du spurte om det var han ikke så viktig?

Hadde noen spurt meg om det samme, hadde jeg helt klart svart, gjør som du vil. (Selv om jeg hadde ment noe annet)

Anonymous poster hash: 37799...2a1

Skrevet

Hadde kjæresten min spurt om noe sånt før vi ble sammen hadde jeg svart akkurat det samme. Men innerst inne hadde jeg tenkt at han var en dritt som åpenbart ikke hadde følelser for meg, når han måtte spørre om han fikk "lov" til å rote med andre damer.

Tror du har skremt han litt, men er ikke verre enn at du sender en melding og sier unnskyld. Kanskje si at det var en teit og barnslig måte å søke bekreftelse fra han på. Er hvertfall sånn jeg tolker det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...